Na Beogradskom sajmu (Bulevar vojvode Mišića 14), od 27. februara do 2. marta biće održan 36. Međunarodni sajam turizma.
Više od hiljadu izlagača iz rekordnog broja zemalja predstaviće se u halama 1, 2, 3, 3A, 1A i 4. Najveće turističke organizacije, agencije, turoperatori, hoteli, planinski centri, banje, jezera, gradovi, regije i zemlje sa svih kontinenata posetiocima ovogodišnje manifestacije, ponudiće aranžmane za predstojeću turističku sezonu.
Moto ovogodišnjeg sajma je „Ispunjavamo želje“, a zemlja partner je Indonezija, najrazuđenija ostrvska država na svetu, sa velikim turističkim i kulturnim potencijalom.
Istovremeno sa Sajmom turizma organizuju se još dve manifestacije koje turizam čine potpunim: 10. Međunarodni sajam opreme za hotelijerstvo i ugostiteljstvo HORECA i 5. Međunarodni sajam vina BeoWine.
Beogradski Sajam turizma najveća je turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi. Više od 30 godina ispunjava svetske standarde u poslovanju, sa izlagačima gradi partnerske odnose a kvalitetnom ponudom i raznovrsnim dešavanjima svake godine privlači sve veći broj posetilaca.
Prethodne godine na Sajmu turizma svoju ponudu predstavilo je više od 880 izlagača, a broj posetilaca premašio je 58 hiljada. Međunarodni karakter ove manifestacije potvrđuje više od 250 inostranih izlagača iz 43 zemlje – za ovaj poslovni sajam svake godine zainteresovan je sve veći broj izlagača iz celog sveta. Od 2003. godine član je Evropske asocijacije turističkih poslovnih sajmova – ETTFA. Kvalitet je ovu manifestaciju „učlanio“ u još jednu prestižnu organizaciju – Svetsku asocijaciju turističkih poslovnih sajmova – ITTFA.
Sajam turizma biće otvoren svakog dana od 10.00 do 18.00 (27. februara), 19.00 (28. februara i 1. marta) i do 17.00 (2. marta). Cene ulaznica verovatno će biti iste kao i prošle godine: 300 dinara (pojedinačna) i 200 dinara (za grupne posete), dok je parking 200 dinara po satu. (danubeogradu.rs)