Naslovna » BG servis » Pušten u saobraćaj bulevar koji povezuje Tošin bunar i Most na Adi

Pušten u saobraćaj bulevar koji povezuje Tošin bunar i Most na Adi

Bulevar koji povezuje Tošin bunar i Most na Adi pušten je u saobraćaj.

Bulevar ima četiri trake ukupne dužine oko 2,5 kilometara od kojih je 500 metara mostovna konstrukcija, a oko 500 metara je silazak sa mosta.

Novim bulevarom građani od Tošinog bunara preko Mosta na Adi do Požeške mogu da stignu za desetak minuta.

Gradske vlasti najavile seu da će slični radovi biti urađeni i sa druge strane mosta, od Hipodroma ka Rakovici kao i tunel kroz Topčider i onda će Most na Adi biti u punoj funkciji.

Građani su pozvani da daju svoje predloge za ime novog bulevara.

Petlja „Radnička“

Petlja "Radnička"
Petlja „Radnička“

Petlja „Radnička“ deo je južnih pristupnih puteva Mosta na Adi koji povezuju novi most sa petljom Hipodrom. Poseban izazov bilo je smeštanje ovog monumentalnog ukrštanja na ograničen prostor čukaričke strane.

Projektno rešenje petlje „Radnička“ podrazumeva pun program denivelisanih veza. Naime, denivelisana petlja je zamišljena na tri nivoa, a sadrži i kružnu raskrsnicu koja je rampama direktno povezana sa mostom iznad, kao i Radničkom ulicom i Bulevarom Vojvode Mišića ispod.

Pored višestrukog ukrštanja važnih gradskih magistrala, petlja sadrži tramvajski i železnički koridor. Projekat je u najvećem delu završen osim tramvajskog koridora, koji još uvek čeka tender kao poslednji nerealizovani segment projekta.

Planirani koridor za trasu metroa u okviru profila mosta nastavlja se vezom na postojeći tramvajski most u zoni petlje Radnička, a u okviru rešenja petlje planirana je i veza sa sajmom u vidu kružne raskrsnice na poziciji postojećeg parkinga Sajma. (Beoinfo / Beobuild)

Uređuje: Dan u Beogradu

Dan u Beogradu osnovan je 2011. godine i jedan je od najčitanijih lokalnih portala u Srbiji. Osnivač i glavni urednik je Nenad Mandić - Ah Neša.