Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Drugi pišu » Šta Beograd nudi ove jeseni

Šta Beograd nudi ove jeseni

Beograd će ove jeseni biti domaćin velikog broja sajmova i manifestacija, pa su u pripremi novi sadržaji za posetioce.

Neki od događaja su polufinale „Dejvis kupa“, niz koncerata u Beogradskoj areni, Sajam knjiga, Sajam nameštaja, „Radost Evrope“, Bitef…

Turistička organizacija Beograda objavila je nove formate brošura i obradila nove teme, da bi odgovorila na povećan broj zahteva u gradu i potrebe promocije u inostranstvu. To su „Beograd grad kulture“, „Beograd Top 15“, „Belgrade delights and inspire“ i „Beograd u vreme despota Stefana“.

Majice, šolje, „USB memorije“, futrola i privezak za mobilni, identifikacija za kofer, dokument torba i kišobran novi su promo proizvodi TOB, a postavljen je pored nosećeg i novi slogan za ovu sezonu „Next stop Belgrade!“.

Pored postojećih programa razgledanja grada: Beogradske šetnje (kroz Beogradsku varoš, Zemun i Antički Singidunum), autobuskih tura (redovno razgledanje zatvorenim autobusom, hop on hop off tura, otvorenim autobusom), Na kafi kod knjeginje Ljubice, Rakija ture, raznovrsni programi razgledanja grada sa reka i uspešno Razgledanje dvorskog kompleksa) glavni grad Srbije je bogatiji i za tri nova programa.

To su otvorenim programi autobusom do Avale i manastirska tura u organizaciji saobraćajnog preduzeća „Lasta“, kao i biciklistička tura „I bike Belgrade“.

U saradnji sa Univerzitetom Singidunum i Elektrotehničkim fakultetom, u pripremi je Internet portal za oglašavanje turističkih subjekata i potrebe turističkih agencija. Korisnici će biti ponuđači turističkih usluga, turističke agencije, TOB i spoljni korisnici kojima treba informacija, sa ciljem da postoje „on-lajn“ informacije prikupljene i dostupne na jednom mestu, koje olakšavaju kupovinu proizvoda za krajnjeg korisnika.

Zahvaljujući podršci Agencije Sjedinjenih Država za međunarodni razvoj (USAID), ove godine održan je niz edukativnih treninga na temu „City break“ proizvoda, urađen je „City break“ prospekt sa memorijskom karticom.

Sa čak 33 odsto povećanja broja posetilaca u maju, 19 odsto u junu i 14 odsto u julu TOB je spreman za uspešnu jesenju sezonu. (B92)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.