Na zadnjem rasponu novog mosta na Adi Ciganliji danas je počelo postavljanje prvog sloja asfalta. Po rečima Martina Štajnkilera, predstavnika izvođača radova iz austrijske firme „Por“, ovo je betonski deo mosta, gde su postavljene trake hidroizolacije, preko kojih je sada počelo asfaltiranje.
– Vreme nam donekle ide naruku i po prognozama, očekujemo još lepih dana koji će nam omogućiti nesmetan rad. Na čitavom gradilištu svaki dan je oko tri stotine radnika, a na samom asfaltiranju trenutno je angažovano njih 25 – kazao je Štajnkiler.
Nenad Bajić, iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda, istakao je da se istovremeno privode kraju i radovi na konstrukciji prilaznih rampi i dela pristupnih puteva.
– Na novobeogradskoj strani je skoro završena rampa broj 5, koja saobraćaj iz Ulice Jurija Gagarina vodi na most, i rampa broj 7, koja saobraćaj sa mosta usmerava ka raskrsnici sa Bulevarom Milutina Milankovića. Rampa broj 6 urađena je u delu preko Ulice Jurija Gagarina, na njoj se nastavljaju radovi i služiće da saobraćaj usmerava sa mosta ka novobeogradskim blokovima. Na starobeogradskoj strani mosta, u okviru trećeg nivoa petlje „Radnička“ napreduju severna i južna konstrukcija ka mostu, tako da u narednih dvadesetak dana očekujemo i ovo spajanje s mostom – rekao je Bajić.
Petlja „Radnička“ u tri nivoa u krajnjoj instanci povezivaće most preko Ade, petlju „Hipodrom“ i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa „Jugopetrola“, kao i trasu beogradskog metroa.
Most preko Save na donjem špicu Ade Ciganlije biće dug 964 i širok 45 metara, s glavnim rasponom od 376 metara. Imaće šest saobraćajnih traka, dva koloseka za šinski saobraćaj i dve pešačko-biciklističke staze. Sa pilonom od 200 metara, most će biti najvažnije obeležje grada i gradske saobraćajne mreže u budućnosti. (Beoinfo)