Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Promocije » Promocija Nemačke kao turističke destinacije

Promocija Nemačke kao turističke destinacije

Prvi ovogodišnji event Nemačkog privrednog udruženja u Beogradu (DWB) ovog puta u inovativno afterwork formi, u predvečerje Međunarodnog turističkog sajma u Beogradu, prošao je u znaku promocije Nemačke kao turističke destinacije.

Pomenuti skup kome su prisustvovali mnogobrojni uvaženi gosti, otvorio je Michael Schmidt, direktor Delegacije nemačke privrede u Srbiji. Potom su pozdravne reči uputili najpre nemački ambasador Wolfram Maas a potom i Petra Hedorfer, predsednica Upravnog odbora Nemačke centrale za turizam. Ona je najavila otvaranje predstavništva ove nemačke vladine institucije koja će ubuduće aktivno promovisati Nemačku kao značajnu turističku destinaciju.

Srećni dobitnik u društvu sponzora iz Lufthanse i agencije TUI (foto: DWB)
Srećni dobitnik u društvu sponzora iz Lufthanse i agencije TUI (foto: DWB)

Samo prošle godine mnogobrojne turističke atrakcije i mnogobrojna turistička otkrovenja u ovoj zemlji privukli su čak 60,3 miliona inostranih posetilaca. I pored kriznih godina, broj turističkih noćenja u Nemačkoj u odnosu na 2010. porastao je za čak 10 % sa tendencijom daljeg rasta. Ubuduće Nemačka očekuje veći broj turista iz Srbije i našeg regiona, izjavila je Herdorfer.

Pored zanimljivih referenata, prisutni u Supermarketu uživali su i u tomboli koju je DWB organizovao u saradnji sa Lufthansom i poznatom nemačkom turističkom agencijom TUI koji su pripremili vredne poklone. (DWB)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.