Izdvajamo
Naslovna » Turizam » Turistička ponuda Beograda u Londonu

Turistička ponuda Beograda u Londonu

Turistička organizacija Beograda prezentovala je turističku ponudu grada na sajmu turizma Destination London 2012. u Londonu, od 2. do 5. februara.

Ovo je sajam otvorenog tipa gde nastupaju turističke organizacije destinacija i engleski turoperatori. Turistička manifestacija održana je pod pokroviteljstvom magazina The Times, pa je samim tim imala i veliku medijsku pokrivenost.

TOB je promovisao konkurentan city break paket koji je nastao kao posledica potpisivanja protokola o saradnji sa kompanijom Jat Airways, Aerodromom „Nikola Tesla“, receptivnim agencijama i hotelijerima; inicijativa za ovakvom saradnjom pokrenuta je kako bi se prevazišao problem skupog vikend paketa u našem gradu. Ovakav, popularan, city break paket može da se rezerviše preko naših receptivnih agencija. Rezultat je da sada većina britanskih turoperatora potpisuju ugovore sa našim agencijama, ubacuju programe u svoje kataloge, čime se štiti naša privreda, odnosno upućuju strani turoperatori na lokalne privrednike, što je i bio cilj.

Gradski odmor/city break i Exit festival na ovom sajmu ponudio je i Novi Sad. Turistička organizacija Srbije promovisala je celokupnu ponudu Srbije sa akcentom na gastronomiju kroz novu promotivnu kampanju Soulfood Serbia.

Na samom sajmu, kao izlagači, pojavili su se značajni britanski turoperatori sa našom ponudom, kao što su: Regent holidays, Click and go, The traveller, Travel the Unknown, EU fest, Go Serbia, David Lino (britanski celebrity) koji je pričao o svom iskustvu u Srbiji itd.

U 2011. godini iz Velike Britanije boravilo je u Beogradu 13.163 turista, što je za 12 % više nego 2010.godine i ostvarili su 33.115 noćenja odnosno 13 % više nego u istom periodu prošle godine. (danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.