Radovi na izgradnji izdignute konstrukcije u Požeškoj ulici od petlje „Hipodrom“ prema Banovom brdu su završeni i vozači će ovaj deo pristupa Mostu na Adi početi da koriste od 1. maja u 14.00.
Na ovoj deonici, dugačkoj 550 metara, izgrađene su tri konstrukcije, postavljena je hidroizolacija, pešačke ograde, javna rasveta, kao i horizontalna i vertikalna signalizacija. Saobraćajnica je spojena sa ranije rekonstruisanim delom Požeške ulice, i to kod raskrsnice sa Ulicom Vladimira Radovanovića, gde konstrukcija prelazi u zemljani nasip i uklapa se u postojeću mrežu.
– Ovo je treća i poslednja faza izgradnje petlje „Hipodrom“, čime je zaokruženo saobraćajno rešenje za ovaj deo Unutrašnjeg magistralnog poluprstena. Značaj ovih radova ogleda se, pored brzine i bezbednosti saobraćaja, i u uštedi goriva i vremenu putovanja. Sada će vozila sa Banovog brda stizati u Novi Beograd bez nekada mukotrpnog zaustavljanja na pružnom prelazu i opterećenog prolaska pored Beogradskog sajma. Takođe, stanovnici Novog Beograda i Zemuna će preko Mosta na Adi moći da za nekoliko minuta stignu do petlje „Hipodrom“, a onda ovom novom konstrukcijom dalje ka Banovom brdu ili u pravcu Topčiderske doline – rekao je Aleksandar Bijelić, pomoćnik gradonačelnika Beograda.
Konstrukcija predstavlja denivelisanu saobraćajnicu sa po dve saobraćajne trake u oba smera, ispod kojih se nalazi servisna saobraćajnica povezana preko Paštrovićeve ulice sa okolnom uličnom mrežom. Ukupna površina sve tri konstrukcije je 8.000 kvadratnih metara, a u njih je ugrađeno 600 tona armature.
Izgradnja petlje „Hipodrom“ bila je podeljena u tri faze. Prva faza je završena krajem 2010. godine, kada je premošten pružni prelaz, i saobraćaj se od tada odvija bez ukrštanja sa železničkom prugom, dok je u drugoj i trećoj fazi petlja konstrukcijama spojena sa petljom „Radnička“ i Požeškom ulicom. (Beoinfo)