Predstavnici JP „Putevi Srbije“ nagovestili su da će radovi biti završeni u narednih sedam dana i istakli da je most bezbedan. Trećeg dana (četvrtog, ako se računa nedelja, 3. jun) gužve u špicu nisu nimalo manje. Iako je još prvog dana postavljen znak „radovi u toku“ – radnika ni danas nema…
Kolone su dugačke po nekoliko kilometara, pešaka je sve više. Policija povremeno pušta u suprotnom smeru drugu stranu mosta. Oko 9.00 pokvaren automobil izazvao je zastoj i na strani od Beograda ka Pančevu.
Kako bi se bar malo olakšalo građanima koji svakodnevno koriste Pančevački most, Direkcija za javni prevoz je organizovala poseban režim saobraćaja.
Po rečima Zorana Šarca, direktora Direkcije za javni prevoz, linija 95 se privremeno ukida, a umesto nje se uspostavlja linija 95L (Novi Beograd, Blok 45 – Dunav stanica) i 95L1 (Dunav stanica – Borča 3). Vozila sa linije 101 (Omladinski stadion – Padinska skela), umesto do Omladinskog stadiona, saobraćaće do Borče i nosiće oznaku 101L (Padinska skela – Borča 3). Vozila sa linije 106 će, takođe, umesto do Omladinskog stadiona, saobraćati do Borče i nosiće oznaku 106L (Borča 3 – Kovilovo – Jabučki rit). Privremeno će biti uspostavljena i lokalna linija LOKAL (Borča 3 – Ovča). Uspostavlja se i šatl linija 100L preko Pančevačkog mosta, kako građani ne bi pešačili tu deonicu. Ona će saobraćati od Omladinskog stadiona do Metro marketa.
Na inicijativu gradskih stručnih službi, „Železnice Srbije“ maksimalno će povećati broj polazaka na deonici kojom saobraća „Beovoz“ od Pančevačkog mosta do Ovče, u skladu sa propusnom moći tog dela pruge. „Železnice“ će pored postojećih 12, obezbediti dodatnih devet polazaka.
Pojačanje „Beovoza“ i uspostavljanje lokalne linije LOKAL (Borča 3 – Ovča) primenjuje se juče od 17.00, a ostale navedene izmene u režimu saobraćaja biće primenjeni jutros.
Grad Beograd i Sekretarijat za saobraćaj sugerisali su Javnom preduzeću „Putevi Srbije“, koje izvode radove na Pančevačkom mostu, da se teretni saobraćaj izmesti iz tog dela grada, najavio je Branko Smiljanić, zamenik gradskog sekretara za saobraćaj. On je precizirao da je predlog da svi teretnjaci koji dolaze u Beograd koriste most na Dunavu, kod Kovina ili most kod Beške.
Kako prenosi Studio B, v. d. generalnog direktora Puteva Srbije Zoran Drobnjak izjavio je da će u naredna dva dana biti srušeni nelegalni objekti koji su prepreka za izvođenje radova i za još pet dana biće zamenjeno ležište na pomenutom stubu. Za kamione će u narednih sedam dana biti otvoren saobraćaj na mostu samo u periodu od 23.00 do pet sati ujutro, kazao je Drobnjak i pozvao građane da u što većoj meri koriste Beovoz.
Drobnjak nije mogao precizno da kaže kada će Pančevački most biti u celini obnovljen, navodeći da je to u nadležnosti Železnica Srbije i da su Putevi Srbije zaduženi za kolovoz. On je rekao da će u zavisnosti od obezbeđivanja novca za obnovu zavisiti kada će most biti obnovljen, kao i da su u prethodnom periodu izvođeni radovi u okviru prve faze obnove i da preostaju još druga i treća faza.
„Kada bude izgrađen ‘Kineski most’ preko Dunava između Zemuna i Borče biće rešen saobraćajni problem, a predviđena je i izgradnja još jednog mosta preko Dunava u Beogradu kod Vinče“, naveo je Drobnjak dodajući da će se onda videti „šta će biti sa Pančevačkim mostom“, ali da sigurno neće biti potpuno zatvoren za saobraćaj. On je kazao da je u nadležnosti Puteva Srbije oko 3.000 mostova i da ima dosta mostova koji su u gorem stanju od ‘Pančevca’ a da su svi ti mostovi bezbedni čim se saobraćaj odvija preko njih.
Generalni direktor Mostogradnje Branko Knežević rekao je da će se raditi u tri smene kako bi se popravka što pre završila. Knežević je rekao da će ležište na stubu biti zamenjeno i da će most biti vraćen na projektovani nivo. (danubeogradu.rs; Studio B, Beoinfo)