Izdvajamo
Naslovna » BG servis » Nastavljeni radovi oko Mosta na Adi

Nastavljeni radovi oko Mosta na Adi

Nastavljeni su radovi na izgradnji severnih pristupa Mostu na Adi pošto je, posle stečaja prethodnog izvođača, izvršen prenos radova na austrijsku firmu „Por“, saopšteno je iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. Ugovor je zaključen prema pravilima Evropske investicione banke i predviđa da novi izvođač preuzme sve obaveze u pogledu obima i cene radova, a rok za završetak posla je septembar 2013. godine.

Radovi na prvom delu pristupnih puteva izvode se od mosta do sredine železničke stanice Novi Beograd, u dužini od jednog kilometra. Na ovom delu trase izgrađeni su stubovi beogradskog metroa (BGM), koji se nalaze u sredini čitave konstrukcije. Od 32 stuba BGM-a završeno je 27 i na njima je izgrađena gornja konstrukcija na delu kod železničke stanice. Uz prugu, na jednoj od dve drumske konstrukcije, završeni su stubovi na delu Otvorenog tržnog centra i delu kod železničke stanice, gde je takođe postavljen deo gornje konstrukcije. Trenutno se izvode radovi na postavljanju oplate i armature za preostala polja drumske konstrukcije uz železničku prugu, kao i na premošćavanju Ulice antifašističke borbe.

Novobeogradske pristupe mostu čine dve izdignute konstrukcije sa po tri saobraćajne trake, između kojih se nalazi konstrukcija beogradskog metroa. Konstrukcija BGM-a se pred Ulicom Đorđa Stanojevića spušta na zemlju, dok se konstrukcija drumskog saobraćaja spušta na zemlju nešto kasnije, pre raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije. U neposrednoj blizini mosta, uz tri rampe iz Ulice Jurija Gagarina biće izgrađene pešačko-biciklističke staze za pristup mostu.

Sa drugom deonicom do Tošinog bunara ukupna dužina pristupnih puteva je tri kilometra i postoji šest raskrsnica koje omogućavaju da se vozila sa ove saobraćajnice uliju u okolnu saobraćajnu mrežu. Prvi silazak sa mosta je na Ulicu Jurija Gagarina, onda slede raskrsnice sa ulicama Antifašističke borbe i Đorđa Stanojevića, zatim raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije, Omladinskih brigada i na kraju sa Ulicom Tošin bunar. Poslednje tri raskrsnice imaju punu četvorokraku vezu, dok su na delu konstrukcije bliže mostu predviđene rampe za ulivanje i izlivanje saobraćaja.

Ukupna širina saobraćajnice na prvom kilometru posle mosta na konstrukciji je 40 metara, i sastoji se iz dva odvojena kolovozna dela između kojih se nalazi konstrukcija beogradskog metroa. Posle spuštanja na zemlju ispred Bulevara Crvene armije, saobraćajnica je na preostala dva kilometra širine 43 metra, budući da na ovom delu postoje obostrane pešačko-biciklističke staze. Saobraćajnica će, kao i most, imati propusnu moć od oko 12.000 vozila na sat, uz ograničenje brzine kretanja, koje će biti propisano za gradske uslove.

Saobraćajnica se završava raskrsnicom sa Ulicom Tošin bunar, odakle se vozila mogu kretati dalje prema Bežanijskoj kosi, Zemunu ili Vojvođanskoj ulici, saopšteno je iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda. (Beoinfo)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.