Opština Novi Beograd osnovala je Servisni centar namenjen građanima, tako da će Novobeograđani od sada pozivanjem broja 7850-785 moći da dobiju odgovore na sva pitanja, kao i da predlože rešenja za svoje problem ili ostave primedbe. Servisni centar otvorio je Aleksandar Šapić, predsednik opštine.
– Ovo je jedinstveni centar u Srbiji koji ćemo još usavršavati. Siguran sam da će za nekoliko meseci raditi u punom kapacitetu i pružati sve neophodne usluge građanima. Ovde građani mogu da dobiju odgovore na sva pitanja, da daju svoje predloge i inicijative. Imamo i direktnu komunikaciju sa drugim službama kada su u pitanju hitni slučajevi. Mislim da je ovo nešto što može mnogo da olakša život građanima Novog Beograda, i dobar pilot projekat koji će možda zaživeti čitavom gradu, a možda i celoj zemlji – rekao je Aleksandar Šapić.
Na isti broj građani mogu da pošalju i poruku preko mreže 063. Od operatera u centru odgovor će, ukoliko je to moguće, dobiti odmah ili najkasnije u roku od 72 sata. Novobeograđani će servisnom centru moći da prijave i razne komunalne probleme, a zaposleni u centru će u saradnji sa drugim gradskim službama i ustanovama odgovarati na sva pitanja i omogućiti brže i efikasnije rešavanje svakog problema.
Servisni centar probno je počeo da radi pre mesec dana. Za sada je radno vreme od 8.00 do 20.00, a ukoliko bude bilo potrebe, biće produženo do ponoći. Centar je u aneksu zgrade opštine, i za sada građanima odgovara šest operatera. Opremljen je posebnim softverom koji omogućava tačnu evidenciju o svakom pitanju i njegovom rešenju. (Beoinfo)