Izdvajamo
Naslovna » BG servis » Počeo da radi Servisni centar za građane Novog Beograda

Počeo da radi Servisni centar za građane Novog Beograda

Opština Novi Beograd osnovala je Servisni centar namenjen građanima, tako da će Novobeograđani od sada pozivanjem broja 7850-785 moći da dobiju odgovore na sva pitanja, kao i da predlože rešenja za svoje problem ili ostave primedbe. Servisni centar otvorio je Aleksandar Šapić, predsednik opštine.

– Ovo je jedinstveni centar u Srbiji koji ćemo još usavršavati. Siguran sam da će za nekoliko meseci raditi u punom kapacitetu i pružati sve neophodne usluge građanima. Ovde građani mogu da dobiju odgovore na sva pitanja, da daju svoje predloge i inicijative. Imamo i direktnu komunikaciju sa drugim službama kada su u pitanju hitni slučajevi. Mislim da je ovo nešto što može mnogo da olakša život građanima Novog Beograda, i dobar pilot projekat koji će možda zaživeti čitavom gradu, a možda i celoj zemlji – rekao je Aleksandar Šapić.

Na isti broj građani mogu da pošalju i poruku preko mreže 063. Od operatera u centru odgovor će, ukoliko je to moguće, dobiti odmah ili najkasnije u roku od 72 sata. Novobeograđani će servisnom centru moći da prijave i razne komunalne probleme, a zaposleni u centru će u saradnji sa drugim gradskim službama i ustanovama odgovarati na sva pitanja i omogućiti brže i efikasnije rešavanje svakog problema.

Servisni centar probno je počeo da radi pre mesec dana. Za sada je radno vreme od 8.00 do 20.00, a ukoliko bude bilo potrebe, biće produženo do ponoći. Centar je u aneksu zgrade opštine, i za sada građanima odgovara šest operatera. Opremljen je posebnim softverom koji omogućava tačnu evidenciju o svakom pitanju i njegovom rešenju. (Beoinfo)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.