Izdvajamo
Naslovna » BG špijun » Exit 2013 u Novom Sadu, od 10. do 14. jula
Exit 2012 (foto: Exit)
Exit 2012 (foto: Exit)

Exit 2013 u Novom Sadu, od 10. do 14. jula

I pored svih problema tokom nekoliko proteklih meseci, Exit 2013 biće održan u Novom Sadu, na Petrovaradinskoj tvrđavi, od 10. do 14. jula. Festival će doživeti značajna koncepcijska unapređenja, a trajanje je produženo na pet dana. Slogan narednog Exita je „(R)evolucija“.

U skladu sa dosadašnjom praksom, verni posetioci koji se tradicionalno odlučuju da već u decembru kupe ulaznicu za festival, prvi će moći da po najpovoljnijoj ceni dođu do petodnevnog paketa ulaznica. Prodaja ulaznica za Exit Tribe trajaće do 25. decembra.

Ulaznice će biti u slobodnoj prodaji od 21. decembra od 12.00 po najpovoljnijoj ceni od 4.990 dinara. Limitiran broj ulaznica po ovoj ceni biće dostupan preko gigstix.com. Najbrži će na taj način doći do ulaznice sa popustom od oko 60 % u odnosu na punu cenu paketa koji će biti dostupan u danima pred festival. Puna cena za Exit 2013 će iznositi 11.990 dinara.

Jedna od novina je uvođenje nultog (petog) dana, tokom koga će, pored Tvrđave, program biti organizovan i u centru Novog Sada. Po rečima organizatora, „publika, muzičari, kulturne organizacije, mediji, i drugi stejkholderi, biće pozvani da učestvuju u unapređenju koncepta i organizaciji festivala u budućnosti; namera je da se festival postavi kao open source platforma za sve kvalitetne kreativne inicijative u zemlji i inostranstvu, a sve u cilju njihovog integrisanja u dalji rast i razvoj osnovne ideje i filozofije Exit festivala“.

„Exit festival je u prethodnih 12 godina prešao dug put. Od nultog izdanja i 100 revolucionarnih dana na novosadskoj plaži do jednog od najvećih svetskih i evropskih muzičkih festivala i najznačajnijih srpskih brendova“, istakao je Dušan Kovačević strateški direktor i jedan od osnivača festivala. „Festival je postao i jedan od važnih motora ekonomskog razvoja Novog Sada. Svake godine, posetioci Exita doprinose srpskoj turističkoj privredi sa oko 15 miliona evra. Procena je da su na ovaj način, posetioci festivala, ‘investirali’ u Srbiju više od 100 miliona eura, a da će u narednih 10 godina festival privući još veća devizna sredstva“, dodao je Kovačević.

„I pored svega navedenog, jedini način da Exit ostane među najboljim evropskim festivalima je da se konstantno menja i inovira. Festival mora da iznova preispituje sebe, da se promišlja, menja, ponekada radikalno (kroz revoluciju) ponekada odmereno (kroz evoluciju). Promene su jedina konstanta koja postoji i mi im idemo u susret. Verujemo u promene i polazimo sami od sebe“, izjavio je Miloš Ignjatović, marketing direktor i jedan od osnivača festivala. (danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.