Izdvajamo
Naslovna » Izlasci » Izložbe » New Wave u Supermarketu i u vozilima javnog prevoza

New Wave u Supermarketu i u vozilima javnog prevoza

Projekat New Wave od 11. aprila do 30. juna predstavlja regionalno najveću izložbu modnih editorijala nove generacije jedanaest fotografa iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Srbije.

Od 82 prijave odabrano je jedanaest fotografa koji su uz vođstvo mentora projekta Miše Obradovića i kreativnog tima realizovali editorijale na jedanaest zadatih tema koji će biti izloženi u 22 vozila javnog prevoza.

U Višnjićevoj 10 (Supermarket Concept Store), 11. aprila od 19.00, biće otvorena izložba na kojoj će biti predstavljen tromesečni rad odabranih jedanaest fotografa, umetničkog i produkcionog tima, domaćih dizajnera, velikih modnih brendova i više od 50 prijatelja projekta. Pod nazivom New Wave Preview, izložba će predstaviti po jednu fotografiju svakog od autora, čime će se najaviti početak projekta New Wave.

Na otvaranju će se okupiti mladi autori, partneri projekta i poznate ličnosti iz domena kulture, umetnosti i modne industrije. Izložba će biti otvorena narednih sedam dana u Supermarketu.

Ideja projekta zasnovana je na problemu nepostojanja razvijenog modnog tržišta u Srbiji, kao i na nemogućnosti da rad mladih kreativaca bude viđen dalje od kruga njihovih prijatelja na socijalnim mrežama.

New Wave - Obsessed With Candy
New Wave – Obsessed With Candy

Tokom tri meseca ovaj javni prostor biće mesto promocije novog talasa modnih stvaralaca. Želja je da se izađe iz zatvorenih izložbenih prostora, da se umetnički oživi jedan javni protor i da nekoliko hiljada ljudi svakog dana na svom putu ka poslu ili kući dobije prilku da uživa u jedinstvenoj izložbi na ovim prostorima.

Osim promocije novih modnih fotografa, autori projekta imaju za cilj da im se pruži priliku da prođu kroz proces rada u profesionalnim uslovima, u određenom vremenskom roku i uz zahteve klijenta, u ovom slučaju mentora projekta i umetničkog tima. Sarađujući sa fotografima iz regiona, cilj je da se blagovremeno stvori mreža fotografa, dizajnera i producenata u domenu mode.

Aida Hajdarević, Bojan Janjić, Danilo Anđus, Dolores Juhas, Dragan Klem, Dušan Milenković, Kosta Đuraković, Marijana Gligić, Marko Arsić, Marko Prelić i Nemanja Knežević realizovali su editorijale na zadate teme pod nazivom: Walk of Shame, In the Army Now, Fashion 7-77, Imaginary Portrait of a Lonely Woman, Wicked Games, No Room for H8ers Among the Sk8ers, Haunted House, Obsessed With Candy, Tie Me Up!Tie Me Down! i La tragedia d’un personaggio.

Teme su inspirisane velikim filmskim ostvarenjima, književnim delima, muzikom i životnim stilovima.

Na Facebook stranici Street:Style:Seconds predstavljeni su svi autori, a onaj koji dobije najviše glasova dobiće kao nagradu ceo editorijal na ovoj stranici koju prati nekoliko desetina hiljada ljudi iz celog sveta. (danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.