Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Promocije » Air Serbia – nacionalna aviokompanija Srbije

Air Serbia – nacionalna aviokompanija Srbije

Nacionalna aviokompanija Srbije sada ima novo ime – Air Serbia – i novi korporativni logotip, znak i šemu boja, kao deo najveće transformacije u svojoj 86-godišnjoj istoriji.

Nacionalna vazduhoplovna kompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata Etihad Airways objavila je svoju nameru da kupi 49 odsto udela u Jat Airways-u. Ova aviokompanija, sa sedištem u Abu Dabiju, potpisala je petogodišnji ugovor sa Vladom Republike Srbije o upravljanju srpskim nacionalnim avioprevoznikom.

Ovo ne znači samo rebrendiranje bivšeg Jat Airways-a, već celokupni novi identitet, potvrđujući da će Air Serbia biti potpuno drugačija aviokompanija.

Ugovor o strateškom parterstvu, koji su zaključili Etihad Airways i Vlada Republike Srbije obuhvata uvođenje flote novih aviona i novu integrisanu saobraćajnu mrežu međunarodnih destinacija koja će omogućiti priliv velikog broja poslovnih i turističkih putnika u Srbiju.

Po ovom ugovoru Etihad Airways će nacionalnoj aviokompaniji Srbije obezbediti kreditnu liniju od 40 miliona dolara koji će od 1. januara 2014, a na osnovu odgovarajućih zvaničnih odobrenja, postati osnovni kapital kompanije. Vlada Republike Srbije propratiće ovaj ulog sopstvenom injekcijom kapitala u jednakoj vrednosti.

Etihad Airways i Vlada Republike Srbije će uz to obezbediti deoničarski zajam i druge mehanizme finansiranja u maksimalnoj vrednosti od po 60 miliona dolara čime će pokriti potrebe za obrtnim kapitalom i podržati razvoj saobraćajne mreže novoosnovane kompanije Air Serbia (Er Srbija).

Ovo partnerstvo će pred putnike staviti ogroman izbor u impresivnoj mreži linija i izuzetno dobre veze tokom putovanja ka željenom odredištu.

Air Serbia logoNa repu aviona Air Serbia biće obostrano postavljeni nacionalni grb i boje zastave Srbije. Novi logo, koji je osmislio tim iz Srbije i UAE, daje novi izgled nacionalnoj aviokompaniji. Namera je bila da se raskine sa dosadašnjom praksom ali ne i sa srpskim nasleđem, tako da logo nosi nedvosmislene oznake nacionalnog identiteta.

Planirana unapređenja obuhvataju i proširenje saobraćajne mreže, kod-šer saradnju sa Etihad-om i Airberlin-om, uz 12 novih destinacija za srpsku kompaniju u Africi, Evropi i na Bliskom Istoku koje će biti dodate sadašnjoj mreži od oko 33 grada ka kojima Jat već redovno leti.

Nove destinacije uključuju Abu Dabi, kao i letove za Banja Luku, Bejrut, Bukurešt, Budimpeštu, Kairo, Kijev, Ljubljanu, Prag, Sofiju, Varnu i Varšavu. Među prvim novim destinacijama koje će uvesti Air Serbia ubrajaju se četiri nedeljna leta između Beograda i Abu Dabija. Dopunjujući postojeće dnevne letove Etihad-a na istoj relaciji, Air Serbia počeće da saobraća u oktobru 2013.

Novi avion tipa A319 nosiće oznake Air Serbia, a njegova putnička kabina će biti uređena po savremenim standardima koji do sada nisu viđeni na letovima iz Beograda. Sadašnja flota Jat Airways-a od deset aviona Boing 737-300 biće povučena iz redovnog saobraćaja i u kratkom roku zamenjena iznajmljenim uskotrupnim avionima. Dugoročnim planom predviđena je nabavka deset novih uskotrupnih aviona.

Ugovor o strateškom partnerstvu takođe će pružiti mogućnosti bez presedana za stručno usavršavanje kabinskog i letačkog osoblja. (danubeogradu.rs)

  • Za generalnog direktora aviokompanije Air Serbia postavljen je Dane Kondić.
  • Ključna ličnost u rebrendiranju kompanije bila je 25-godišnja studentkinja grafičkog dizajna Tamara Maksimović iz Novog Sada.

loading...