U poslednjih pet godina Facebook je postao društvena mreža na kojoj se okuplja najveći broj ljudi, kako u svetu, tako i kod nas. Istraživanja pokazuju da će pomenuta društvena mreža i u budućnosti biti vodeća, ali ne samo kada su upitanju krajnji korisnici – obična fizička lica, već i kada je reč o pravnim subjektima.
Zapravo, već sada kada se malo ozbiljnije krene u „surfovanje“ Facebook-om može se primetiti da je prepun stranica koje reklamiraju najrazličitije proizvode, kompanije i agencije, što jasno govori da se puno ulaže u advertajzing na Facebook-u.
Međutim, imati samo stranicu koja reklamira neki proizvod apsolutno je nedovoljno da bi ona postala popularna i vidljiva milionima korisnika širom sveta – neophodna je aplikacija koja bi je lansirala u „orbitu“ i omogućila njeno jednostavnije korišćenje i upravljanje.
E tu na scenu stupa domaća kompanija Social Media Hub koja je razvila jedan zanimljiv proizvod pod nazivom ManageFB. Radi se o aplikaciji koja sa svojim skupom alata pretenduje da postane ultimativni dashboard za administriranje Facebook stranica, a nudi daleko lakše, jednostavnije i bolje upravljanje poslovnim FB stranicama.
Svega tri klika (koraka) je dovoljno da se aplikacija doda željenoj biznis stranici posle čega su na raspolaganju brojni šabloni za online prodavnice, popuste, raznorazna takmičenja i prezentovanja proizvoda, ali i mnoštvo drugih mogućnosti, a sve u cilju bolje prodaje artikala. S obzirom na to da se stranom upravlja sa jednog mesta i nema potrebe za kupovinom i korišćenjem više različitih alata, ManageFB omogućava uštedu vremena, novca i povećanu produktivnost.
Odlično je rešenje kako za samostalni, tako i za timski rad pošto sistem može tako da se konfiguriše da čuva sve informacije o članovima i zaposlenima.
Osnovu ManageFB aplikacije čini skup alata neophodnih za za kvalitetno vođenje poslovnih Facebook profila – od istraživanja tržišta, praćenja interesovanja korisnika, posete stranicama sa sličnim proizvodima (koji žele da se reklamiraju) do upoređivanja sa identičnim stranicama iz regiona i sveta. To jasno govori da je reč o jednom veoma kompleksnom proizvodu spremnom da biznis korisnicima ponudi ne samo pravi pregled tržišta već i da da neke orjentacione procene kako bi se njihov proizvod prodavao, tj. kotirao i na nacionalnom nivou, regionalno i globalno.
Kako bi uspeo u svojoj nameri da maksimalno opipa puls Facebook-a i tržišta, ManageFB koristi nekoliko veoma moćnih alata – Market i MyMarkets, koji služe za analiziranje tržišta po kontinentima, regionima, državama, kategorijama i brendu, ili Trend koji se koristi za analiziranje postova, komentara, pisanja i trendova na Facebooku, a korisnicima alata pokazuje kakav feedback dobijaju od svoje publike.
ManageFB pored administriranja strana ima i mogućnost prikupljanja informacija o fanovima, što je veoma korisna stvar pogotovo ako se javi potreba da fanovi vremenom budu informisani ili direktno kontaktirani o raznoraznim pogodnostima koje su nude za kupovinu nekog proizvoda ili akciji koja je u toku.
Kontakt: ManageFB, www.managefb.com