Pošto je izliven poslednji kubik betona na konstrukciji, završeni su svi „grubi“ radovi i time spojen most Zemun-Borča to jest obale Dunava.
Ostalo je da se završe sigurnosne ograde, pešačke staze i hidroizolacija mosta, a radi se i na potpornom zidu na zemunskoj strani ispod obalnog stuba. Na sredini mosta liju se “džerzi” ograde na licu mesta, dok se na ivicama ugrađuju prefabrikovani elementi. Na nizvodnoj strani mosta radovi su nešto dalje odmakli, pa se već rade sigurnosne ograde za pešake, liju se staze i ugrađuju ivični venci.
Pokretna oplata koja je gradila poslednja polja još stoji na svojoj poslednjoj poziciji, ali će narednih dana biti vraćena nekoliko polja unazad do kopna zbog demontiranja. Oplata se seli po regionu i ide na nova gradilišta kineskih izvođača, vrlo verovatno u Crnu Goru gde su dobili posao izgradnje autoputa od Bara do granice sa Srbijom. Za očekivati je da će Kinezi takođe osvojiti i nove poslove na Koridoru 11.
Prilaz mostu od lakat krivine do mosta je na nešto nižem nivou izvedenosti, a trenutno se postavlja nasip i donji noseći slojevi. Sa borčanske strane situacija na prilazima je dosta dobra jer nije bilo odlaganja, pa je do sad asfaltirano skoro pet kilometara saobraćajnice do Zrenjaninskog puta.

Radovi su fokusirani na završetak kolovozne konstrukcije, postavljanje elektro-kablova, kišne kanalizacije, zatim ugradnja ivičnjaka itd. Za bicikliste je urađena staza sa obe strane saobaćajnice u dužini od oko četiri kilometara, od mosta do novog isključenja za Borču.
Građevinski radovi postaju intenzivniji kod buduće tzv. Zrenjaninske petlje, odnosno ukrštanju Zrenjaninskog puta i buduće Severne tangente. U pitanju je velika petlja u obliku deteline sa punim sistemom veza, a radovi dobro napreduju prema planiranim rokovima. Trenutno se izvodi gornji stroj mosta preko Zrenjaninskog puta i njegove prilazne rampe. Na čitavom gradilištu od mosta do Zrenjaninske petlje, osim na nekoliko tačaka, jako je visok nivo izvedenosti. Nema nikakve sumnje da će radovi biti završeni u najavljenom roku.
Što se tiče dela tangente od Zrenjaninskog do Pančevačkog puta situacija je nešto drugačija. U tom delu zbog problema sa ekspropriacijom zemljišta radovi dosta kasne u odnosu na prvobitne rokove, ali je najviše posla urađeno na mostovskim konstrukcijama. Tu se pre svega misli na značajni most preko pruge (L=606 m), kao i most preko kanala Sebeš (L=120 m). Većina problema sa zemljištem je rešena, ali je ostao još samo jedan spor koji i dalje koči ovu deonicu na delu kod uključenja na Pančevački put. U međuvremenu se izvodi nasip od peska i do sada je u ovom delu urađeno 8,2 km trase.
Radove izvode China Road and Bridge Corporation (CRBC) i domaće preduzeće „Ratko Mitrović Niskogradnja“. (Beobuild)

Dan u Beogradu osnovan je 2011. godine i jedan je od najčitanijih lokalnih portala u Srbiji. Osnivač i glavni urednik je Nenad Mandić – Ah Neša.