Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Obrati pažnju! » Održana je 15. Noć reklamoždera
15. Noć reklamoždera - Brand Srbija

Održana je 15. Noć reklamoždera

U subotu, u Sava centru, održana je jubilarna, petnaesta mt:s Noć reklamoždera.

Uvertira je pripala Nacionalnom ansamblu „Kolo“ i hip hop atrakciji Reckonize Crew koji su zajedno nastupili u igri pod nazivom „Kolo prijateljstva“. Na bini pojavio i lično autor ovog programa, Jean Marie Boursicot, koji je u Beogradu poslednji put bio 1996. godine na prvoj Noći reklamoždera.Promo

Tema ovogodišnje Noći bila je „Beograd, grad kreativnosti i sjajnih ideja“!

Dobitnici nagrada

• Brand Serbia, nagrada za najbolju promociju Srbije dodeljena je našoj Košarkaškoj reprezentacij Srbije.
• Grand Slam, nagradu za najbolji doprinos u razvoju regionalnog advertizinga dobio je Jure Apih, legenda novoevropskog oglašavanja.
• Nagrada za najbolju non profit kampanju otišla je fondaciji „Novak Đoković“.
• Ambasador Reklamoždera postao je je Ognjen Stambolović koji je saminicijativno napravio facebook stranicu „Beograđani“.
• World Tour nagrada za domaću reklamu koja je završila u svetskoj turneji Noći reklamoždera i obišla svet dodeljena je reklami i kampanji „Kada voziš, parkiraj telefon“ koje je kompanija Telekom Srbija realizovala u saradnji sa Upravom Saobraćajne policije MUP-a Srbije i Srpskim komitetom za bezbednost saobraćaja.
• Naj domaća reklama 2014 je, kao i prošle godine, reklama za brend Chipsy – „Domaćinski duel“.
• Naj glumac u reklami je Nenad Jezdić.
• Nagradu za Naj viral osvojila je agencija McCann Beograd za reklamu „Drama u taksiju“.

Noć reklamoždera je noć na koju se čeka godinu dana, noć koja se pamti, noć u kojoj se sanja otvorenih očiju.

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.