U okviru društveno odgovorne kampanje „Beograd, grad novih IDEA“, kompanija IDEA tradicionalno je dala podršku manifestaciji Noć muzeja.
Posebnu pažnju ovogodišnjoj manifestaciji, IDEA je posvetila aktivnostima u Paviljonu „Cvijeta Zuzorić“, Zoološkom vrtu i Malom pozorištu „Duško Radović“.
Na inovativan i jedinstven način, IDEA će podsetiti sve Beograđane na to kako je nekad živela prestonica i kako su izgledale njene tržnice.
Postavkom na pijaci Zeleni venac, IDEA će svim posetiocima dočarati duh starih vremena, dok će prodajom proizvoda na štandu na ovoj tržnici, koja je humanitarnog karaktera, sav prikupljen novac dodeliti Narodnim kuhinjama.
Ulaznice kupcima
Najveće iznenađenje je što je IDEA omogućila i svojim kupcima da dobiju karte za Noć muzeja. U ovim prodavnicama, do 16. maja biće podeljeno 4.000 ulaznica za iznose računa više od 1.500 RSD i za plaćanje Super karticom.
Dvanaesti put zaredom, Noć muzeja probudiće Beograd tokom treće majske subote – 16. maja, od 17.00 do sat iza ponoći. Najbolja zabava biće organizovana uz note kulture na više od 60 lokacija!
Vidimo se!