Beogradski diksilend orkestar predstavlja šesto diskografsko ostvarenje „All that Jass“, u izdanju švajcarske diskografske kompanije.
U naslovu CD-a, reč „Jass“ je pravilno napisana, a označava period stvaranja jazz-a, do druge polovine 1917. godine, posle čega se termin jazz i zvanično ustalio.
Sama činjenica da se u srpskoj jazz diskografiji terminom JASS, a ni muzikom za koji se vezuje, niko nije bavio, čini ovo diskografsko izdanje izuzetno važnim i raritetnim.
„All that Jass“ sadrži 12 kompozicija i zvučno verno ilustruje sve istorijski ključne parametre koji su doveli do jazz-a kakvog ga danas svi znamo: prvu ikada snimljenu jazz kompoziciju; jednu od najstarijih poznatih i zabeleženih blues kompozicija ikada (19. vek); tri kompozicije koje ilustruju tri najpopularnija crnačka plesa iz doba ropstva (19. vek), koje su kasnije komercijalizovali belci i njihove diskografske industrije; trostavno muzičko delo primenjivano u procesijama sahrane u Luizijani krajem 19. veka, kasnije popularizovanim kao „Jazz Funeral“; kompozicije sa formalnom strukturom koja se danas u jazz-u više ne primenjuju; najvažnije „popularne“ pesme s početka 20. veka koje su vremenom postale tzv. „jazz standardi“.
CD je objavljen u jubilarnoj godini Beogradskog diksilend orkestra, koji ovime obeležava i slavi 15. godinu svog postojanja i umetničkog stvaralaštva. Tom prilikom, javnosti će se po prvi put diskografski predstaviti i jedna od najboljih domaćih jazz interpretatorki mlađe generacije, Aleksandra Bijelić.
Orkestar ističe i činjenicu da 10 kompozicija sa ovog CD-a nikada do sada nije snimljeno u Srbiji.
The Belgrade Dixieland Orchestra čini osam umetnika: Sava Matić (truba), Veljko Klenkovski (klarinet), Vukašin Marković (trombon), Aleksandar Miletić (klavir), Ivan Maksimović (kontrabas), Miloš Milosavljević (bubanj), Vladimir Racković (bendžo, vokal) i Aleksandra Bijelić (vokal); spec. gost: Nemanja Zlatarev (trombon). (danubeogradu.rs)