Izdvajamo
Naslovna » Izlasci » Film » „Divlji život“ od 18. juna u bioskopima
Divlji život

„Divlji život“ od 18. juna u bioskopima

Novi film proslavljenog francuskog reditelja Sedrika Kana „Divlji život“ dočarava život mladog para, koji podiže svoju decu u prirodi, bez zakona i uticaja masovne kulture.

Onog trenutka kada se majka vrati u organizovano društvo, stvari se komplikuju. Razapeti između majke i oca nalaze se tri sina, koji moraju da odluče na čiju stranu da stanu. Na repertoare odabranih bioskopa „Divlji život“ stiže 18. juna.

Film je snimljen po istinitoj priči Ksavijera Fortina. „Divlji život“ pokušava da prikaže „rat“ – daleko od civilizacije, poput onog u Vijetnamu, koji se, u gerilskom stilu, uglavnom odigravao u grmlju – a sve iz perspektive dece.

Skrivanje

Pako (Matju Kasovic) i Nora (Selin Salit) izgledali su kao idealan par, zaljubljeni u prirodu i nomadski način života, posvećeni tome da svoju decu odgajaju daleko od potrošačkog društva. Posle razvoda braka, Nora dobija starateljstvo nad njihovo dvoje dece i odvodi ih u grad. Razočaran njenom odlukom, Pako kidnapuje decu i uspešno se skriva sa njima punih 11 godina.

U početku, deca su suviše mlada da bi shvatila posledice takvog detinjstva i pridržavaju se rutine skrivanja od policije, doživljavajući celu situaciju poput igre. Vremenom, ova obmana uzima svoj danak, primoravajući ih da izmišljaju nove identitete i istoriju na svakoj stanici, da Pako ne bi bio uhapšen, a oni se vratili Nori.

Reditelj Sedrik Kan odrastao je u ruralnoj životnoj sredini, te iz sopstvenog iskustva pokušao da predstavi tu idiličnu sliku povratka prirodi: pevanje pored logorske vatre, pravljenje kozjeg sira i hvatanje pastrmke rukama.

U Francuskoj, oni koji su čuli priču uglavnom zauzimaju stranu majke, jer su se mediji fokusirali na njen nemir kad su dečaci nestali.

Fokusirajući se na oca, preimenovanog u Paka Furnijera (ubedljiva uloga Matjua Kasovica), Kan pokušava da objasni kidnapovanje.

Kada je reč o pitanjima roditeljstva, većina odluka je suviše kompleksna i lična da bi im se lako sudilo, a Kan i koscenaristkinja, Natali Najem, mudro su odlučili da ne podržavaju, niti osuđuju boemski način života ove porodice. (danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.