Izdvajamo
Naslovna » Izlasci » Beogradski izlog obeležava 25 godina rada
Beogradski izlog - 25 godina na "štrafti" sa vama!
Beogradski izlog - 25 godina na "štrafti" sa vama!

Beogradski izlog obeležava 25 godina rada

Planirajte da u petak 17. juna u 18 časova budete na beogradskoj „štrafti“Beogradski izlog nas poziva da sa njima obeležimo jubilej – 25 godina rada najpoznatije prodavnice suvenira, koja je mnogo više od toga.

U programu „25 godina na Štrafti sa vama“, na platou ispred Kulturnog centra Beograda, u Knez Mihailovoj ulici, pored fontane, biće proglašen pobednik Dizajn konkursa za novi beogradski suvenir „New Štrafta“. Posetiocima će biti predstavljen i projekat „Beograđanke“ Nenada Radujevića i Modnog studija Click, a zatim sledi – rođendanska torta. Muzičku podršku pruža sastav „Fish in Oil“.

Beoogradski izlog, uz poziv na druženje

Većina prodavnica duž glavne gradske „štrafte“ – Knez Mihailove ulice, tokom poslednjih decenija učestalo je menjala namene i vlasnike. Beogradski izlog – Beoizlog odoleo je svim tranzicijskim iskušenjima. Svoj 25. rođendan obeležava u okrilju gradske institucije, koja ga je osnovala i razvijala, ostavši veran prvobitnoj ideji – podsticanju kreiranja i distribucije autentičnih beogradskih suvenira. Pokloni i suveniri Beoizloga nose urbani pečat raznolikosti „beogradskog identiteta“, prateći njegovu dinamičnu promenu, što je ovoj prodavnici i omogućilo da bude jedino mesto u gradu koje je u potpunosti posvećeno urbanom suveniru nastalom prema originalnim autorskim rešenjima umetnika i dizajnera.

Pored brojnih kolekcija beogradskih suvenira ostvarenih vizijama različitih autora, trajanje Beogradskog izloga je obeležila i višedecenijska saradnja sa drugim insitucijama i kulturnim inicijativama. Ponosni smo na postojanu saradnju i prijateljstvo sa „ispisnikom“ Beoizloga – Modnim studijom Click, koji takođe ove godine obeležava četvrt veka postojanja.

Zajedničkom inicijativom, KCB-Beoizlog i Modni studio Click raspisali su Konkurs za novi beogradski suvenir – New Štrafta koji je za cilj imao afirmaciju urbanog beogradskog suvenira onako kako ga sagledavaju mladi autori i dizajneri. Predviđeno je da pobednici ovog konkursa budu zvanično proglašeni na proslavi jubileja.

MS Click je povodom jubilarnog rođendana osmislio i novi projekat – “Beograđanke”, čiji je cilj afirmacija stila naših sugrađanki, kao i promocija kreativnosti nekolicine najpoznatijih dizajnera, koji su svoje trajanje na modnoj sceni gradili uz MS Click i beogradsku Nedelju mode. Dizajneri će za ovu priliku pružiti svoje viđanje Beograđanke, da bismo tako nastale crteže, akvarele i fotografije aplicirali na majice, torbe, sveske i druge proizvode koje je moguće pronaći u Beoizlogu.

(danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.