U Takovskoj 31 otvorena je nova poslovnica JKP „Parking servis“ u kojoj je omogućeno korisnicima da sve usluge i obaveze prema ovom preduzeću regulišu po sistemu sve na jednom mestu – od informacije do realizacije.
U novoj poslovnici Korisničkog servisa građani će moći da dobiju informacije o uslugama koje ovo preduzeće pruža, da podnesu zahteve i molbe, ulože reklamacije, sklope ugovore za mesečnu pretplatu u garažama, ali i da regulišu sve obaveze u vezi sa parkiranjem. Biće im omogućeno da dobiju uvid u stanje duga po raznim osnovama, kao i da sklope ugovor o otplati dugovanja na rate, dok će pravna lica moći da dobiju i fakture za dugovanja. U Korisničkom servisu vlasnici vozila moći će da izmire i svoja mesečna zaduženja za parkiranje u garažama sa rezervisanim parking mestima, takozvanim stanarskim garažama.
Po rečima direktora „Parking servisa“ Andrije Čupkovića, ovo nije samo nova poslovnica već i novi korak u odnosu sa korisnicima njihovih usluga, koji će primeniti u ostalim poslovnicama.
– Naša ideja je bila da građanima obezbedimo sve što im je potrebno i da sve mogu da završe na jednom mestu. Uskoro planiramo da otvorimo još jednu ovakvu poslovnicu na Novom Beogradu – rekao je Andrija Čupković.
Korisnički servis u centru Beograda korisnicima će biti na raspolaganju svakog radnog dana od 7.00 do 21.00 i subotom od 7.00 do 14.00.
Pored novootvorenog objekta u Takovskoj ulici, građani mogu sve navedene usluge da dobiju i u drugim poslovnicama Korisničkog servisa, Mileševskoj 51 i u Kraljice Marije 7, dok je poslovnica u Starine Novaka 22 prestala sa radom. (danubeogradu.rs)