Novi Mikser Design Market nosi naziv Golden Rush (Zlatna groznica) i u najavi zlatne jeseni u potpunosti je posvećen zlatu.
Golden Rush je otvoren u nedelju 16. oktobra od 12 do 20 časova u prostoru Mikser House, gde će izlagači prikazati svoje proizvode.
Radionica Asocijacije za afirmaciju kulture u 15 časova kroz aplikaciju raznovrsnog jesenjeg lišća i docrtavanje detalja naučiće zainteresovane svih uzrasta da stvaraju životinje, ljude, predele, jesenje zastave i još mnogo, mnogo toga.
Ulaz za posetioce je besplatan.
Organizatori Mikser Design Marketa najavljuju i specijalnu ponudu:
Mit o kralju Midi i njegovom zlatnom dodiru iz sfere mitologije prelazi u sferu realnosti. Mikser Design Market: Gold Rush vam je pripremio sudbinski susrtet sa ovim ultimativnim ljubiteljom zlata. Audienciju možete zakazati i izvršiti u nedelju, 16. 10. 2016. u Mikser House-u u 17h.
Kralj je pristao da svojim vernim zlatnim fanovima posveti malo svog vremena i pozlati bilo koji predmet koji donesu.
Svaka pozlata će simbolicno biti naplaćena 100rsd, kako bi kralj imao za povratnu kartu do Frigije. BusPlus je nemoguće platiti zlatom. Kažu da nije zlato sve sto sija, ali kralj Mida kaže, dosta te masonske propagande!
Upozorenje: Molimo posetioce da ne pipaju kralja i ne insistiraju na rukovanju/ slikanju, kako organizator ne odgovara za bilo kakvu pozlatu nastalu na živim bićima!
Zašto baš zlatna groznica?
Zlato je najstariji metal koji su ljudi preradili, metalurška proizvodnja zlata startovala je još u 5. veku pre nove ere, i od tada, ono ne prestaje da gubi na vrednosti. U Mesopotamiji su savladali veštinu pozlaćivanja uz pomoć galvanizacije, stari Egipćani su bili ludi za zlatom o čemu jasno svedoči Tutankamona Vavilonci su zlato koristili kao najvrednije sredstvo za plaćanje. Jedini koji su odolevali ovom plemenitom metalu bili su, čini se, drevni Asteci i Maje, ali čuvena groznica stiže i do američkih kontinenata u novijoj istoriji.
Zlato je vremenom preraslo u simbol – simbol luksuza, simbol blagostanja (zlatno doba), simbol lepote, svetlosti, sunca i svega uzvišenog. Danas se promalja sa bilborda, modnih pista, spotova, filmova, snova alhemičara, Diorovih reklama, pesama Četa Fejkera, vratova vaterpolista i kako se čini, ostaće utkano u naše poimanje stvarnosti još dugo vremena poput finih (zlatnih) niti.
(danubeogradu.rs)