Kanal National Geographic povodom premijere serije „Mars“ predstavlja interaktivni izložbu „Mars izbliza“.
U ponedeljak i utorak, 5. i 6. decembra, u tržnom centru Delta City zainteresovani će moći da vide postavku koja će temu putovanja ljudi na Crvenu planetu predstaviti na potpuno inovativan način.
Jedinstvena izložbena postavka posvećena je Marsu i pokušajima čovečanstva da dosegne ovu planetu, koja već vekovima zaokuplja kolektivnu maštu.
Inspirisani autentičnim podacima i brojnim zanimljivostima vezanim za Mars, stručnjaci National Geographic-a su pripremili jedinstveno iskustvo, koje će im omogućiti da se poistovete s budućim međuplanetarnim kolonistima.
Interaktivni sadržaji u okviru izložbe „Mars izbliza“ biće prezentovani u prepoznatljivom National Geographic stilu, tako da će uz obilje zabave, posetioci moći da saznaju mnoštvo činjenica i zanimljivih informacija.
Pored simulacije razgledanja površine Marsa, sletanja dočaranog putem virtuelne realnosti i susreta s novim uzbudljivim tehnologijama, posetioci će imati i priliku za fotografisanje u „marsovskom“ ambijentu.
Premijernim prikazivanjem 13. novembra ove godine, na National Geographic kanalu u 171 zemlji i na 45 jezika, serija „Mars“, čija je radnja smeštena kako u budućnosti, tako i u sadašnjosti, započela je redefinisanje televizijskog pripovedanja kombinovanjem scenarija i vizuelnih efekata, koji su urađeni kao kod najboljih dugometražnih filmova, sa vrhunskim dokumentarnim sekvencama.
Ova epska šestodelna serija pripoveda inspirativnu priču o izmišljenoj svemirskoj ekspediciji iz 2033. godine, a gledaoci u Srbiji mogu da je gledaju svake nedelje od 20:55.
O National Geographic Channels
National Geographic Channels predstavljaju televizijski i produkcioni ogranak kompanije National Geographic Partners, zajedničke kompanije 21st CenturyFox i Društva National Geographic.
Kao svetski lider u premijernim naučnim, avanturističkim i istraživačkim programima, National Geographic Channels se sastoje od kanala: National Geographic, Nat Geo Wild, Nat Geo People i Nat Geo Mundo.
Pored toga poseduju i sopstvenu produkcijsku kuću National Geographic Studios. National Geographic Channels doprinose posvećenosti Društva National Geographic istraživanju, zaštiti životne sredine i obrazovanju, zabavnim i inovativnim programima najvišeg kvaliteta širom sveta, a ostvarenim prihodima pomažu ostvarenju zadataka društva.
NGC je dostupan širom sveta u više od 440 miliona domova u 171 zemlji i na 45 jezika, Nat Geo Wild je dostupan u 131 zemlji na 38 jezika. National Geographic Partners je i lider među društvenim medijima, sa bazom pratilaca od 250 miliona ljudi na svim društvenim medijima. NGC opslužuje više od 55 milion fanova samo na Facebook-u.
Za više informacija posetite www.natgeotv.com i www.natgeowild.com. (danubeogradu.rs)