ponedeljak,  
10. februar 2025.  
 

„Bus plus“ kartice postaće platne

Bus plus karte Bus plus karte

Kompanija Apex Technology Solutions najavila je da „Bus plus“ karticu postanu platne.

To je za „Novosti“ rekao gradski menadžer Goran Vesić koji je dodao da će građani moći da ostvare i popuste na cenu markice i račun „Infostana“.

Kompanija Apex Technology Solutions, koja je zadužena za naplatu i kontrolu karata u javnom prevozu, potpisala je ugovor sa AIK bankom i „Mastercard-om“, a nove legitimacije uskoro bi trebalo da budu dostupne građanima.

Beograđani koji budu nabavili novu „bus plus“ karticu moći će, po Vesićevim rečima, da biraju da li će im ona biti i platežno sredstvo.

– To je velika novina. Naime, kartica će biti uključena u takozvani „loyalty“ program, odnosno njom će moći da se plaća u određenim radnjama. Za to će kupci dobijati i bonuse koji će im omogućiti popuste na cene markice narednog meseca. Planirano je i da grad daje popuste građanima koji ovom karticom reše da plate račun „Infostana“ – kaže gradski menadžer.

Inače, za ovu uslugu je kompanija Apex Technology Solutions raspisala konkurs na koji se jedina javila AIK banka, a reč je o beskontaktnim karticama koje izdaje banka.

Gradski menadžer tvrdi i da za sada nema planova ni za pojeftinjenje ni za poskupljenje gradskog prevoza, ali najavljuje rigorozniju kontrolu kako bi se povećala disciplina plaćanja karata u javnom gradskom prevozu, prenose „Novosti“.

– Nama je u ovom trenutku gradski prevoz najveći problem. Uspeli smo da finansijski stabilizujemo sva preduzeća u gradu osim GSP „Beograd“, koji svakog meseca pravi gubitak od 200 miliona dinara, a godišnje 2,4 milijarde dinara. To može da se zaustavi jedino boljom naplatom karata – rekao je Vesić.

Kada bi u Beogradu svi zaposleni u državnoj upravi i javnim preduzećima plaćali markicu direktno, prihod GSP-a bi bio veći za 300 miliona dinara mesečno, tvrdi Goran Vesić. On veruje da bi jedino ta mera dovela do potpunog ozdraljenja GSP-a, koji bi onda mogao i da kupuje nove autobuse.