Festival marketinga FONklame po jedanaesti put biće organizovan od 24. do 31. marta na Fakultetu organizacionih nauka.
Sam projekat FONklame zrači kreativnošću i na originalan način uvodi studente u svet marketinga, sa ciljem da pojasni njegov značaj u poslovanju savremenih organizacija.
Tema projekta će biti kreativni marketing.
Otvaranje projekta će biti 24. marta od 21.00, kada će zainteresovani imati priliku da uživaju u projekcijama velikog broja reklama.
Najbolje reklame koje za temu (pored oglašavanja) imaju ljubav, smeh pa i rivalitet biće prikazane u sali Gradske opština Stari grad (Makedonska 42). Cena ulaznice je 250 dinara.
Drugi dan projekta nastaviće se u duhu kreativnosti i edukacije. Predavanja će biti održana na FON-u u sali B103, a biće propraćena izložbom kreativnih marketing radova studenata FTN-a.
Predavači su Nebojša Krivokuća, Stevan Vraneš i Predrag Simić.
Projekat će biti završen rešavanjem studije slučaja, u kojoj će svako imati priliku da #UključiKreativnost i iskoristi je da osvoji vredne nagrade.
Polufinale je 28. marta, a finale – poslednje večeri festivala FONklame, 31. marta. (danubeogradu.rs)

Dan u Beogradu osnovan je 2011. godine i jedan je od najčitanijih lokalnih portala u Srbiji. Osnivač i glavni urednik je Nenad Mandić – Ah Neša.