Naslovna » BG svaštara » Tech Radar » Kompanija Huawei Consumer Business Group je objavila rezultate poslovanja za prvu polovinu 2018. godine

Kompanija Huawei Consumer Business Group je objavila rezultate poslovanja za prvu polovinu 2018. godine

Kompanija Huawei Consumer Business Group (CBG) je danas objavila rezultate poslovanja za prvu polovinu 2018. godine. Kompanija je prijavila solidan rast sa više od 95 miliona prodatih pametnih telefona širom sveta. Prema podacima kompanije IDC, Huawei se popeo na drugo mesto liste najvećih proizvođača pametnih telefona tokom drugog kvartala sa udelom na globalnom tržištu od 15,8%.

Richard Yu, CEO kompanije Huawei Consumer Business Group, je izjavio: ,,Period od prethodnih šest meseci je bio neverovatan za Huawei CBG, zahvaljući upadljivom poslovnom rastu na svim tržištima i u svim kategorijama proizvoda. Uspeh dugujemo svojoj posvećenosti inovacijama, i što je još značajnije, svojim kupcima. Huawei će i u budućnosti ostati fokusiran na konstantno unapređivanje naše ponude sa naglaskom na veštačku inteligenciju unutar uređeja, cloud servise i širi Huawei ekosistem.”

Glavne stavke poslovanja

· Serija HUAWEI P20: Kao spoj umetnosti i tehnologije, serija P20 je veoma dobro prihvaćena među kupcima sa izraženim modnim ukusom. Prodaja serije HUAWEI P20 širom sveta je premašila broj od 9 miliona jedinica.

· Serija HUAWEI Mate 10: Najnovija HUAWEI Mate serija je pokrenula novi trend upotrebe veštačke inteligencije u mobilnim uređajima i ojačala položaj ove kompanije na tržištu luksuznih telefona sa više od 10 miliona jedinica prodatih širom sveta.

· Serija HUAWEI Nova: Broj korisnika Nova pametnih telefona širom sveta je premašio 50 miliona, što je doprinelo ukupnom rastu tržišta telefona srednje klase. Ukupan broj prodatih telefona iz Nova serije je porastao za 60% u odnosu na prethodne godine.

· Prodaja prenosivih Huawei uređaja je zabeležila rast od neverovatnih 147% na godišnjem nivou.

· Maloprodaja je povećana i Huawei sada ima više od 53 000 Huawei radnji i 3500 Huawei Experience radnji širom sveta. Kompanija planira da proširi svoju maloprodajnu mrežu otvaranjem novih 10 000 Huawei radnji i 700 Experience radnji širom sveta do kraja 2018. godine.  

Prepoznatljivost brenda beleži rast

Impresivan kvalitet flegšip modela i telefona iz srednje klase je značajno podigao vrednost Huawei brenda. Huawei je dospeo na 25. mesto  Brand Finance’s Global 500 2018liste, 48. mesto BrandZ’s Top 100 Most Valuable Global Brandsliste, i 79. mesto Forbes’ Most Valuable Brands liste. Pored toga, Huawei je jedina kineska kompanija koja se našla među prvih 100 kompanija na Forbes 2018 listi.

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *