Italijanska nacionalna avio-kompanija Alitalia od početka godine beleži kontinuiran rast. Rezultati poslovanja iz trećeg kvartala to potvrđuju.
Izveštaj koji su nedavno nadležni predstavili pred odborima za saobraćaj i industriju Donjeg doma italijanskog parlamenta pokazuje da bi Alitalia kvartal trebalo da završi sa „veoma malim profitom, prvi put u poslednje vreme“.
Trend rasta prihoda od putnika, takođe, nastavlja da bude veoma pozitivan. U očekivanju sumiranja računovodstvenih podataka za septembar, predviđa se siguran rast od 7,1% u odnosu na prošlu godinu. Svi mrežni sektori su u porastu – domaći, internacionalni i interkontinentalni.
Na rast je uticalo povećanje koeficijenta iskorišćenja, odnosno popunjenosti (LF), više od 1%, kao i prosečno povećanje prihoda od 8,5% uslovljeno prodajnim miksom.
U kompaniji Alitalia ističu da su rezultati trećeg kvartala potvrdili efikasnost obnovljenog naglaska na Premium Economy i Magnifica kabine na letovima na dugim relacijama. Koeficijent iskorišćenja u Premium Economy klasi porastao je za više od 6% u poređenju sa prošlom godinom, a u Magnifica klasi za više od 4%.
Navedeni podaci o rastu su, između ostalog, posledica kombinovanog dejstva bolje strategije upravljanja prihodima, i ponovnog fokusa na segmente kupaca, za šta su zadužene dve specijalizovane divizije globalne prodaje – jedna usmerena na korporativna i biznis putovanja, i druga na putovanja u slobodno vreme. Nova organizacija omogućila je avio-prevozniku Alitalia da bude bliži tržištu i korisnicima.
Performanse Kargo divizije takođe su dobre – rast iznosi 7,7% od početka godine, a pomoćni prihodi su, u istom periodu, porasli za 22%.
Alitalia – poboljšanje usluga
Iz kompanije Alitalia poručuju da će u narednih nekoliko meseci nastaviti da poboljšavaju svoje usluge.
Posle otvaranja novog Casa Alitalia salona na Terminalu 3 aerodroma Fiumicino, kompletno se analiziraju i unapređuju usluge na srednjim i dugim letovima.
Od oktobra se poboljšava meni na srednje dugim letovima, ukoliko traju duže od tri sata, a od sredine novembra slično se najavljuje i na interkontinentalnim letovima. Na ulasku u poslednji kvartal, Alitalia postavlja za cilj da na najbolji način završi godinu izazova i uspeha.
Zimsku sezonu kompanija počinje sa novim vestima.
Frekvencija letova na interkontinentalnim linijama za Brazil, Južnu Koreju i Južnoafričku Republiku porašće, kao i broj ruta.
Sa aerodroma Fiumicino Alitalia otvara liniju za Mauricijus. Novost je i direktan let Malpensa – Male, uz postojeći Fiumicino – Male, koji je potvrđen i povećan.
Mnogo novosti najavljuje se, takođe, na srednje dugim i letovima u domaćoj mreži, o čemu će Alitalia svoje korisnike, svakako, i u budućnosti redovno obaveštavati.