Izdvajamo
Naslovna » BG servis » Prva faza kontrolisanog pristupa vozila pešačkim zonama od 31. avgusta 2019.
Prva faza kontrolisanog pristupa vozila pešačkim zonama od 31. avgusta 2019.
Prva faza kontrolisanog pristupa vozila pešačkim zonama od 31. avgusta 2019.

Prva faza kontrolisanog pristupa vozila pešačkim zonama od 31. avgusta 2019.

Prva faza kontrolisanog pristupa vozila pešačkim zonama počeće da se primenjuje 31. avgusta 2019. na teritoriji grada Beograda.

Gradske vlasti odredile su za ovu prvu fazu sledeće mikrolokacije:

  • Trg Republike – Francuska,
  • Trg Republike – Kolarčeva,
  • Pop Lukina – Topličin venac,
  • Topličin venac – Čubrina,
  • Obilićev venac – Carice Milice,
  • Vuka Karadžića – Studentski trg i
  • Kralja Petra – Gračanička.

Sva zainteresovana lica, za izdavanje rešenja za kretanje vozila u pešačkoj zoni, mogu podneti pisani zahtev sekretarijatu za saobraćaj, na šalteru broj 4 u Ulici 27. marta broj 43-45.

Sekretarijat za saobraćaj donosi se rešenje kojim će biti propisano mesto pristupa i trasa kretanja vozila. Rešenje se može preuzeti u prostorijama Gradske uprave ili se na zahtev korisnika dostavlja na adresu.

Stranka posle dobijanja rešenja sa istim odlazi u korisnički servis JKP „Parking servis“ (Takovska 31 ili Kraljice Marije 7) zbog preuzimanja tag-nalepnica za svoja vozila kojim se reguliše ulazak vozila u predmetu zonu.

Sve informacije za izdavanje rešenja za ulazak u pešačku zonu možete pogledati na sajtu sekretarijata za saobraćaj putem ovog linka, ili telefonom na broj 3309-459 svakog radnog dana 7.30 15.30 ili putem i-mejla info.saobracaj@beograd.gov.rs.

Prva faza kontrolisanog pristupa vozila pešačkim zonama od 31. avgusta 2019.

Pravo pristupa pešačkoj zoni imaju:

  • vozila hitne pomoći, policije i vatrogasne službe za vršenje intervencija u pešačkoj zoni, vremenskom periodu od 0 do 24 sata;
  • vozila javno-komunalnih preduzeća najveće dozvoljene mase do 3,5 tone, za vršenje hitnih intervencija u pešačkoj zoni vremenskom periodu od 0 do 24 sata;
  • vozila javno-komunalnih preduzeća najveće dozvoljene mase do 3,5 tone, za vršenje komunalnog održavanja, u vremenskom periodu od 1.00 do 8.00;
  • vozila pogrebnih usluga najveće dozvoljene mase do 3,5 tone, u pešačkoj zoni vremenskom periodu od 0 do 24 sata;
  • vozila koja vrše snabdevanje, utovar-istovar novca i selidbe u pešačkoj zoni najveće dozvoljene mase do 3,5 t, u vremenskom periodu od 6.00 do 9.00;
  • putnička vozila za kretanje u pešačkoj zoni (kretanje putničkih vozila radi parkiranja na parking mestu, odnosno u garaži, za koja vlasnik vozila ima važeći pravni osnov: pravo svojine, korišćenja, ugovor o zakupu i dr, kao i zbog prevoza osoba sa invaliditetom), u vremenskom periodu od 0 do 24 sata.

Van vremena predviđenog za snabdevanje, dostavu je moguće vršiti sa posebno obeleženih parking mesta za snabdevanje na obodu pešačke zone, uz naplatu JKP „Parking servisa“ Beograd (neophodne informacije o naplati pogledati na sajtu JKP „Parking servis“ (https://parking-servis.co.rs/), odnosno pozivom na 3035-400 ili slanjem mejla na info@parking-servis.co.rs);

Za zahteve koji se odnose na kraći vremenski period od mesec dana ne izdaje se tag-nalepnica već vozač ima mogućnost poziva operatera u kontrolnom centru i može da zahteva odobrenje za ulazak u kontrolisanu zonu ukoliko poseduje odgovarajuće rešenje sekretarijata za saobraćaj.

Više informacija o preuzimanju tag-nalepnica za vozila kojima se reguliše ulazak vozila u pešačku zonu možete pogledati na sajtu JKP „Parking servis“ ili pozivom na broj telefona 303-5400 svakog radnog dana od 7.00 do 21.00, kao i subotom od 7.00 do 14.00 ili putem i-mejla info@parking-servis.co.rs. (Beoinfo)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.