Na Beogradskom sajmu u toku su pripreme za najveći turistički događaj u zemlji i regionu jugoistočne Evrope – 42. Međunarodni beogradski sajam turizma.
Sajam turizma je nezaobilazna polazna tačka za turističke radnike i posetioce, simbol turističkog predstavljanja, sajam i ove godine, uz visok profesionalni nivo u poslovanju i organizaciji, stremi da zadovolji potrebe svih učesnika i privuče još veći broj izlagača, poslovnih posetilaca i najšire publike.
Pod sloganom „Put pod noge„, od 20. do 23. februara 2020. godine u sedam hala Beogradskog sajma predstaviće se najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije, međunarodni tur-operatori, promovisaće se najnoviji trendovi i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, novi koncepti i mogućnosti za putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.
Sajam turizma 2020: Zemlja-partner – Egipat
Zemlja-partner Sajma turizma 2020. najavljuje otvaranje nove turističke atrakcije sa preko 100.000 artefakta.
U Hali 1 na 200 m2 predstaviće se Egipat – zvanična zemlja-partner Sajma turizma 2020. Destinacija koja privlači posetioce iz celog sveta prepoznatljivom ponudom fokusiraće se na nekoliko proizvoda.
Ronjenje u Šarm el Šeiku, raznolika i ukusna gastronomska ponuda, brojne destinacije na Crvenom moru, kao i otvaranje novog muzeja u blizini piramida deo su ponude koja će biti predstavljana poslovnim gostima, medijima i građanstvu.
Beogradski sajam organizovano dovodi kupce i priprema brojne B2B aktivnosti
U cilju unapređenja poslovnih aktivnosi i povezivanja ponude i tražnje, na Sajmu turizma, biće organizovan dolazak kupaca iz regiona, Evrope i sveta.
U saradnji sa Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva nastavljaju se aktivnosti na B2B poslovnom portalu namenjenom registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca i njihovom međusobnom umrežavanju.
Četiri renomirane sajamske manifestacije u četiri sajamska dana
Organizovanjem jedne od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu, Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede.
Uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri manifestacije koje rastu svake godine po obimu i broju učesnika:
- 11. Međunarodni sajam vina BeoWine,
- 16. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i
- 16. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.
Za učešće na BeoWine-u prošle godine izlagači su pokazali veliko interesovanje.
Na sajmu je nastupilo oko 50 izlagača, a pored domaćih vinarija učesnici su došli iz Italije, Austrije, Slovenije, Hrvatske, Bugarske, Poljske, Bosne i Hercegovine, Republike Srpske, Turske, Gruzije… Ove godine, očekuje se i više izlagača i veća poseta.
Sajam hotelsko-ugostiteljske opreme okuplja najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
Poslednjih godina došlo je do većih ulaganja u hotelsku industriju u celom regionu. Globalni lanci hotela, kao i domaći investitori uložili su i ulažu sredstva očekujući nastavak rasta broja stranih i domaćih gostiju. (danubeogradu.rs)