ponedeljak,  
21. april 2025.  
 

Infostan: Plaćanje računa naknadno i bez prinudne naplate

Infostan: Plaćanje računa naknadno i bez prinudne naplate (foto: Pixabay) Infostan: Plaćanje računa naknadno i bez prinudne naplate (foto: Pixabay)
Infostan: Plaćanje računa naknadno i bez prinudne naplate (foto: Pixabay)

JKP „Infostan tehnologije“ saopštilo je da račune za februar, mart i april 2020. godine, penzioneri mogu da plate naknadno.

Zbog vanrednog stanja, i u ovom preduzeću je doneto niz odluka, kako bi se građani bar malo zaštitili od ekonomskih posledica epidemije.

Kako su najstariji sugrađani ujedno i najugroženiji, JKP „Infostan tehnologije“ omogućilo je penzionerima da svoje račune za februar, mart i april 2020. godine plate naknadno, po završetku vanrednog stanja, i to bez obračunavanja kamate.

Kako bi se zaštitili korisnici, tokom trajanja vanrednog stanja neće se pokretati novi postupci prinudne naplate, pri čemu će se zastati sa sprovođenjem postupaka izvršenja u periodu od 90 dana, navedeno je u saopštenju ovog preduzeća.

Infostan: popusti i subvencije za redovne platiše

Svim redovim platišama će tokom trajanja vanrednog stanja biti omogućeno korišćenje popusta od 5, 6 i 7 odsto i subvencija u iznosu od 10 do 30 procenata, te niko od navedenih grupa korisnika u ovom periodu neće izgubiti pravo na popuste i subvencije pri plaćanju računa, bez obzira na kašnjenje.

Takođe, u navedenom periodu neće se obračunavati kamate na kašnjenje.

Preduzeće će izaći u susret korisnicma i produžiti akciju reprograma duga po okončanju vanrednog stanja, najmanje za dodatnih 90 dana, kako bi svi zainteresovani mogli da reprogramiraju dug po veoma povoljnim uslovima.

Sve mere koje će sprovesti preduzeće imaju za cilj da Beograđanima pomognu i da rasterete njihove kućne budžete tokom trajanja vanrednog stanja, istaknuto je u saopštenju.

Infostan: obustava rada na šalterima

Dodatna mera JKP „Infostan tehnologije“ jeste obustava rada sa korisnicima na šalterima preduzeća, te je preporuka da se korisnici za pitanja, prigovore, reklamacije i sugestije obraćaju telefonskim putem i putem imejla.

Korisnicima su na raspolaganju u pojačanom kapacitetu Besplatni pozivni centar 0800-011-018 za pozive iz svih fiksnih mreža, telefonski broj 011/3954-420 za pozive iz mobilnih mreža, kao i telefoni ekspozitura preduzeća.

Pitanja se mogu uputiti i putem elektronske pošte, na imejl adrese: infostan@infostan.rs, prinudnanaplata@infostan.rs, upitstanja@infostan.rs, kao i na imejl adrese ekspozitura preduzeća, u zavisnosti od vrste traženih informacija.

Obrasci za reklamacije na komunalne usluge mogu se preuzeti sa sajta preduzeća i poslati elektronskim putem, naveo je „Infostan“.

Korisnicima je na raspolaganju online upit stanja na sajtu preduzeća, posredstvom koga mogu brzo i jednostavno preuzeti elektronske kopije računa i izvršiti uplatu, ne čekajući da im račun stigne redovnom poštom, pored čega imaju uvid u svoje uplate, naznačeno je u saopštenju. (Beoinfo)