Naslovna » BG servis » Pošta: Radno vreme za vreme vanrednog stanja
Pošta: Radno vreme za vreme vanrednog stanja (foto: Gerd Altmann / Pixabay)
Pošta: Radno vreme za vreme vanrednog stanja (foto: Gerd Altmann / Pixabay)

Pošta: Radno vreme za vreme vanrednog stanja

Javno preduzeće „Pošta Srbije“, počev od 17. marta, organizovala je poseban rad svih pošta u Srbiji, u uslovima vanrednog stanja.

Od 23. marta 2020. radno vreme pošta u Srbiji je naknadno izmenjeno zbog pooštrenih mera Vlade Srbije. Novi podaci još nisu objavljeni, ali je najverovatnije da će pošte raditi najkasnije do 13.00, a subotom i nedeljom pošte su zatvorene.

U poštama koje su do sada radile tokom celog dana, radno vreme će se organizovati u periodu od 10.00 do 15.00 radnim danima, a subotom neće raditi.

Glavna pošta u Takovskoj 2 u Beogradu, neće raditi 24 časa, već u periodu od 10.00 do 15.00 radnim danima, a subotom i nedeljom neće raditi.

U manjim poštama u kojima je rad bio organizovan u jednoj smeni, radno vreme se takođe biti do 15.00 a subotom i nedeljom neće raditi.

U pojednim manjim poštama (pošte u kojima je organizovan rad šalterske i dostavne službe), početak radnog vremena će biti od 10.00.

Obaveštenje o svim promenama radnih vremena istaknuto je na ulaznim vratima pošta.

Ponašanje u poštama

Ograničen je broj korisnika na broju aktivnih šaltera. U poštama mora da se drži propisano odstojanje.

U slučaju gužve, čeka se na otvorenom, pridržavajući se preporučene udaljenosti.

(danubeogradu.rs)

Uređuje: Ah Neša

Novinar iz Beograda od 1992. godine, osnivač je i glavni i odgovorni urednik portala Dan u Beogradu.