Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Promocije » Univerzitet Metropolitan: Konkurs za besplatne master studije – Dizajn novih medija
Univerzitet Metropolitan: Konkurs za besplatne master studije - Dizajn novih medija
Univerzitet Metropolitan: Konkurs za besplatne master studije - Dizajn novih medija

Univerzitet Metropolitan: Konkurs za besplatne master studije – Dizajn novih medija

Univerzitet Metropolitan otvara konkurs za dodelu jedne stipendije, u okviru Master programa Dizajn novih medija.

Pravo na učešće imaju državljani Srbije sa završenim Osnovnim studijama iz oblasti likovne, primenjene umetnosti ili srodnih disciplina, kao i kandidati sa praksom u interdisciplinarnim umetničkim projektima, sa završenim Osnovnim akademskim studijama gde su ostvarili 240 ESP.

Pobedniku konkursa, biće uručena stipendija u iznosu od 2.500 € koja pokriva celokupnu školarinu na Master akademskim studijama Univerziteta Metropolitan u okviru studijskog programa Dizajn novih medija, u trajanju od godinu dana.

Konkurs je otvoren do 21. septembra 2020.

Prezentacija rada pred komisijom – 24. septembra 2020.

Proglašenje dobitnika stipendije – 25. septembra 2020.

Tema konkursa je „Grafiti u digitalnim medijima„. Poziv je otvoren za umetničke radove u različitim kategorijama kao što su: animacija, digitalni film, veb sajt, 3D dizajn, game design i software art.

Uz rad је potrebno poslati i tekst objašnjenja i skice kao jedinstveni PDF format, veličine do 5 Mb. U tekstu je potrebno opisati koncept umetničkog projekta, prostor izvođenja (može biti i virtuelni prostor, video igra, web sajt, video, slika ili zvuk) i ostale detalje koji bi pomogli komisiji da razume ideju.Promo

Fokus je kako na ideji i kreativnom razmišljanju, tako i na tehničkoj veštini izvedenog umetničkog rada. Očekuje se da umetnički rad bude originalan i da predstavlja rezultat sopstvenog istraživanja i rada.

Uz prijavu je potrebno poslati CV, motivaciono pismo i link ka online portfoliju (lični sajt, ili behance, instagram ili slično).

Od učesnika se očekuje da rad bude originalan i da predstavlja rezultat sopstvenog istraživanja i rada. Autorsko delo treba da ukazuje na razvijeni koncept u izradi projekta, kao i da sadrži umetničku slojevitost i tehničku kompleksnost iz oblasti digitalnih medija.

Komisija će ocenjivati radove prema sledećim kriterijumima:

  • 40% – kreativnost i inovativnost;
  • 30% – primenljivost;
  • 30% – prezentacija ideje.

O master programu Dizajn novih medija možete saznati više na OVOM LINKU.

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.