Naslovna » BG svaštara » BG Fashion » Nike – Move to Zero
Nike - Move to Zero
Nike - Move to Zero

Nike – Move to Zero

Dizajnom zaokružena filozofija, „Move to Zero„, predstavlja NIKE-ovu posvećenost održivosti: nula otpada i nula emisija ugljenika.

Kampanja je usredsređena na stvaranje inovativnih proizvoda sa najmanjim mogućim uticajem na životnu sredinu, a sastoji se od pretvaranja proizvodnog otpada u nove materijale kako bi se efikasno smanjio otpad i uticaj ugljenika na svet i životnu sredinu.

Nike - Move to Zero

Pre nešto više od godinu dana NIKE je najavio svoju inicijativu „Move to Zero“, što je bio vrhunac decenijskog napora unapređenja održivosti, odnosno poboljšanje ekološkog uticaja njihovih proizvoda.

„Move to Zero“ je bilo svojevrsno davanje obećanja o budućoj posvećenosti kompanije i dodatnom pozicioniranju brenda NIKE, kao katalizatora promena.

Nike - Move to Zero

Kompanija Nike je kroz inicijativu „Move to Zero“ uvela inovaciju u unapređenje dizajna sportskih proizvoda i stavila veći naglasak na skaliranje održivih materijala u izradi njihovih proizvoda. U proizvodnju su uveli upotrebu više recikliranog poliestera, u čijoj osnovi se nalaze reciklirane boce za vodu ili uopšte reciklirane plastične boce.

Tako su od 2010. preusmerili sedam i po milijardi boca vode ili plastičnih boca sa deponija u proizvodnju, koje su preradom postale reciklirani poliester, koji na kraju završava u odeći koja postaje je NBA dres ili fudbalski dres.

Nike - Move to Zero

Debitujući početkom 2020. godine, kolekcija Space Hippie predvodila je NIKE-ovu mantru „Move to Zero“, predstavljajući nove modele koji ostavljaju najniži trag ugljenika u istoriji brenda. Sa svakom patikom izrađenom od otprilike 25-50 procenata recikliranog smeća, bilo je samo pitanje vremena kada će se revolucionarni koncept naći u najdražim siluetama.

Uđite u potpuno novu kolekciju „Reciklirano platno“, gde se održive inovacije susreću sa ikonama NIKE-ove linije.

Posetite radnje The Spot u Beogradu i Novom Sadu ili kliknite na online shop i odaberite neke od NIKE modela inspirisanim inicijativom „Move to Zero“.

Nike - Move to Zero

Uređuje: Dan u Beogradu

Dan u Beogradu osnovan je 2011. godine i jedan je od najčitanijih lokalnih portala u Srbiji. Osnivač i glavni urednik je Nenad Mandić - Ah Neša.