sreda,  
26. mart 2025.  
 

Servisni centar 11-0-11 Grada Beograda počeo sa radom

Servisni centar 11-0-11 Grada Beograda počeo sa radom (foto: beograd.rs) Servisni centar 11-0-11 Grada Beograda počeo sa radom (foto: beograd.rs)
Servisni centar 11-0-11 Grada Beograda počeo sa radom (foto: beograd.rs)

Servisni centar sa jedinstvenim kodnim brojem 11-0-11 počeo je sa radom 14. marta 2023, na inicijativu gradonačelnika Beograda Aleksandra Šapića.

Građani mogu da prijave komunalne probleme, dobiju informacije i daju sugestije za bolje funkcionisanje grada.

Centar je smešten u Knez Mihailovoj ulici, sličan je onom koji je oformljen na Opštini Novi Beograd.

Prostor je uređen sa info-službama svih javnih preduzeća na jednom mestu: Komunalne milicije i inspekcije, „Infostan tehnologija“, „Gradskog stambenog“, „Parking servisa“, „Javnog osvetljenja“, javnog prevoza, „Beogradskog vodovoda i kanalizacije“, „Beogradskih elektrana“, „Gradske čistoće“, „Zelenila-Beograd“, „Beograd-puta“.

– Ovaj sistem je objedinio sve njih i u sve pozive imaćemo uvid, tako da neće postojati nijedna informacija koju dobijemo od Beograđana, a da ostane začaurena unutar sistema. Istovremeno, sistem će podići i kvalitet naših javnih preduzeća – rekao je Šapić.

Najavljeno je da će se u sistem uključiti još neke gradske službe koje do sada nisu imale kontakt centre, kao što su „Beogradske pijace“ ili „Veterina Beograd“. Namera je da se do kraja godine implementiraju sve ustanove u gradu, među kojima su i ustanove kulture i sportski centri.

Rok za dobijanje odgovora na pitanje je 72 sata, ali ne i za rešenje, jer postoje stvari koje ne mogu da se reše za tako kratak rok. Ukoliko Grad nije odgovoran za neki problem, građani će dobiti informaciju ko je nadležan.

Servisni centar 11-0-11 Grada Beograda otvoren je 24 sata svakog dana u godini. (Beoinfo)