Preko trideset opština predstavilo je svoju turističku ponudu pred predstojeću sezonu na desetoj jubilarnoj manifestaciji Beogradski Manifest.
Posetioci su imali prilike da istraže razne programske sadržaje festivala koji su predstaviljeni u šest tematskih celina, a drugog festivalskoog dana su svi prisutni imali prilike da uživaju u posebnom doživljaju koji je donela nesvakidašnja izložba old tajmera u okviru koje je predstavljeno preko 70 umetničkih dela auto industrije. Među njima se našao i jedan stogodišnjak iz 1924. godine.
Centralna festivalska zona, koja nosi naziv „Aduti Srbije“, prikazala je kulturno, istorijsko i gastronomsko bogatstvo više od 30 opština iz Srbije, koje su na maštovit i kreativan način dočarale duh i atmosferu mesta iz kojeg dolaze.
U okviru zone „Stvaran svet oko nas“ lepote svoje zemlje predstavili su gosti iz regiona koji će tokom festivala nastojati da posetiocima predstave svoju turističku ponudu, ali i autentične nacionalne specijalitete.
Još od prvog izdanja Beogradskog Manifesta cilj organizatora je da posetiocima na jedan jedinstven i kreativan način, na početku letnje turističke sezone, predstave na jednom mestu brojne destinacije i manifestacije ali i da omoguće posetiocima da dožive deo atmosfere sa najzanimljivijih mesta koje mogu da posete tokom godišnjeg odmora, a nakon jučeračnjeg otvaranja može se reći da je ovogodišnje izdanje Beogradskog Manifesta opravdalo sva očekivanja.
U okviru „Manifest bazara“, čiji je pokrovitelj Ministarstvo spoljnih poslova – Uprava za saradnju sa dijasporom, predstavljeno je preko 50 izlagača iz čitavog regiona, a posetioci su imati prilike da na jednom mestu vide raznorazne rukotvorine i lokalno autentične gastronomske proizvode.
Festival se ove godine održao u okviru manifestacije Beogradski dani porodice, a uz podršku Grada Beograda, GO Stari grad i JP „Beogradska tvrđava“, kao i Turističke organizacije Srbije.
Više informacija pronađite ovde.
(danubeogradu.rs / Strategija Plus)