Od 20. do 23. februara 2025. na Beogradskom sajmu biće održan 46. Međunarodni sajam turizma pod sloganom „Jedna karta, bezbroj svetova“.
Eminentnu turističku manifestaciju, skup celog regiona jugoistočne Evrope i drugih delova sveta, tradicionalno će pratiti i održavanje 20. Međunarodnog sajma hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-oprema.
Zemlja partner ove godine je Italija, koja će na sajmu imati paviljon i štand posvećen Sardiniji. Biće predstavljen i program Ministarstva spoljnih poslova i međunarodne saradnje Italije pod nazivom „Italea“, odnosno „Turizma korena“, koji je posvećen Italijanima koji žive u inostranstvu.
Hale Beogradskog sajma još jednom će biti savršene platforme za izbor novih destinacija, first minute ponuda, upoznavanja novih kultura i svega onoga što Sajam turizma već dugi niz godina nudi.
Biće prisutno oko 400 izlagača u delu turizma. Hale 1 i 1A predviđene su za međunarodni turizam, avio kompanije, turističke agencije, nastupe zemalja učesnica, a u hali 1A. U hali 4, kao i do sada predstaviće se domaći turizam, Turistička organizacija Srbije, Turistička organizacija Beograda, lokalne turističke organizacije, planinski centri, banje Srbije, etno sela i dr.
Ove godine po prvi put predstaviće se Venecuela, Panama, Ekvador i Estonija, a posle godina pauze, ponovo učestvuju Kipar i Severna Makedonija.
Posetioci će, iz bogate ponude, moći da izaberu putovanja koja odgovaraju njihovim interesovanjima – bilo da su to porodični odmori, daleke i egzotične destinacije, avanturistički i eko-turizam, city break putovanja, wellness i spa vikendi na planinama, odmor u banjama, kongresna dešavanja ili posebne ponude za mlade putnike.
Popularne i omiljene destinacije kontinuirano prisutne na sajmu biće tu i ove godine: Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, BiH, Hrvatska, Mađarska i dr.
46. Sajam turizma: SRBIJA. Doživi!
Turistička organizacija Srbije (TOS) se na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu predstavlja u hali 4 pod sloganom „SRBIJA. Doživi!“ (eng. „Experience! SERBIA“).
Sa Turističkom organizacijom Srbije predstaviće se Ministarstvo turizma i omladine, JP „Skijališta Srbije“, Zavod za zaštitu prirode Srbije, humanitarna organizacija „Zvuci srca”, Agencija za bezbednost saobraćaja sa Upravom saobraćajne policije i Galerija naivne umetnosti iz Kovačice.
B2B poslovni program sprovodiće se i ove godine na Sajmu turizma. Svim učesnicima, turističkim agencijama iz inostranstva i zemlje dostupan je B2B portal namenjen za registraciju kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca pravnih aktivnih lica.
Kao najposećeniji sajam turizma u regionu, kroz intenzivne B2B aktivnosti i prisustvo brojnih profesionalaca iz industrije, sajam predstavlja stratešku bazu za tržište koje obuhvata desetine miliona potencijalnih turista.
20. HORECA-oprema
Pod sloganom „Poslužite se“, u halama 2A i 2C, paralelno sa Sajmom turizma, održaće se i 20. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-oprema.
Ovogodišnji sajam akcenat stavlja na domaće izlagače, uz prisustvo relevantnih inostranih predstavnika kompanije iz različitih segmenata ugostiteljske industrije, koje doprinose podizanju turističke ponude na viši nivo – od proizvodnje, distribucije i prodaje hotelskog i ugostiteljskog nameštaja do opreme za kuhinje, restorane i barove.
INFO
Preko nove aplikacije „Belgrade Fair“ omogućeno je povezuje izlagača i posetioca Sajma turizma.
Radno vreme Sajma turizma i Sajma HORECA-oprema:
Čet-sub, 20-22. februar 2025: 10.00-19.00
Ned, 23. februar 2025: 10.00-18.00
Ulaznice:
Pojedinačna ulaznica: 700 dinara
Grupna ulaznica (minimum osam osoba): 500 dinara
Poslovna ulaznica sa paketom pogodnosti: 3.500 dinara
Parking za automobile: 200 dinara po satu

Dan u Beogradu osnovan je 2011. godine i jedan je od najčitanijih lokalnih portala u Srbiji. Osnivač i glavni urednik je Nenad Mandić – Ah Neša.