Petak,  
7. novembar 2025.  
 

45. GRAFIMA i prateće manifestacije

45. GRAFIMA i prateće manifestacije 45. GRAFIMA i prateće manifestacije
45. GRAFIMA i prateće manifestacije

45. GRAFIMA – međunarodni sajam grafičke, papirne i kreativne industrije i prateće manifestacije biće otvorene od 8. do 11. oktobra 2025.

45. GRAFIMA, 31. Međunarodni sajam informatičko-birotehničke opreme – BIRO-EXPO i 4. Sajam pakovanja i ambalaže – PAK-AM biće otvoreni od 8. do 10. oktobra od 10.00 do 18.00, a 11. oktobra od 10.00 do 17.00 u hali 4 Beogradskog sajma.

Pojedinačna ulaznica košta 700 dinara (važi i kao ulaznica za Sajam nameštaja), grupna 400, grupne ulaznice za učenike i studente stručnih škola 350, za registrovane posetioce preko B2B portala ulaz je slobodan (ne odnosi se na parking), a parking za automobile u sajamskom krugu 200 dinara po satu.

Grafima već gotovo pola veka predstavlja najstariji i najznačajniji sajamski događaj u regionu posvećen razvoju i promociji grafičke industrije, izdavaštva, štampe, dizajna i kreativnih medija, proizvodnji, doradi i preradi papira i brojnim drugim segmentima ovih privrednih grana. To je mesto gde se, pod sloganom „Više boje“, susreću proizvođači opreme, distributeri, dizajneri, marketinške agencije, izdavačke kuće, umetnici i studenti – svi oni čiji je rad povezan sa grafikom i vizuelnim izražavanjem.

Svake godine na sajmu učestvuje oko 70 izlagača i drugih učesnika iz desetak zemalja, od malih specijalizovanih firmi do međunarodnih lidera u oblasti štampe i grafike.

Veliki značaj imaju i edukativni sadržaji – radionice, paneli, prezentacije i izložbe – kroz koje se prenosi iskustvo vodećih stručnjaka, razmenjuju vizije i podstiče kreativno promišljanje.

Uz izložbeni deo, veliki značaj ima i stručni prateći program. Po pravilu, akcenat stručnog i pratećeg programa i dalje je na tehnologiji štampe, grafičkom dizajnu i reklamnom materijalu. Radionice, seminari i panel-diskusije okupljaju eksperte iz različitih oblasti grafičke industrije, dizajna i marketinga. To je prilika da posetioci čuju iz prve ruke kakva su iskustva kompanija, kako se razvijaju novi proizvodi i koje kompetencije su potrebne za budućnost. (danubeogradu.rs)