Petak,  
12. decembar 2025.  
 

Uslužni centar Grada Beograda – informacije i pomoć u vezi sa nepokretnostima

Uslužni centar Grada Beograda (foto: Pixabay) Uslužni centar Grada Beograda (foto: Pixabay)
Uslužni centar Grada Beograda (foto: Pixabay)

Uslužni centar Grada Beograda otvoren je, a Beograđani će moći da dobiju sve informacije i pomoć prilikom podnošenja prijava za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima.

Uslužni centar je uspostavljen u zgradi Gradske uprave u Kraljice Marije 1, a za građane su dostupna dva šaltera u prizemlju ili kancelarijama 1502 i 1506 na 15. spratu, kao i u kancelarijama 1609 i 1612 na 16. spratu, gde mogu lično da se informišu i dobiju pomoć pri podnošenju prijava.

Za podnošenje prijava potrebna je važeća lična karta, geodetski elaborat (ukoliko ga stranka poseduje), pravni osnov, kao i broj telefona.

Takođe, stranke mogu putem e-mail-a: svoj.na.svome@beograd.gov.rs dobiti potrebne informacije o novom zakonu i načinu podnošenja prijave, kao i na sledeće brojeve telefona:

  • Odeljenje za opštinu Zemun… 7157-562,
  • Odeljenje za opštinu Novi Beograd… 7157-569,
  • Odeljenje za opštinu Zvezdara… 7157-575,
  • Odeljenje za opštinu Palilula… 7157-620,
  • Odeljenje za opštinu Voždovac… 7157-613,
  • Odeljenje za opštinu Savski venac… 7157-610,
  • Odeljenje za opštinu Rakovica… 7157-621,
  • Odeljenje za opštinu Čukarica… 7157-031,
  • Odeljenje za opštinu Vračar… 7157-555,
  • Odeljenje za opštinu Stari grad… 7157-626,
  • Odeljenje za opštine Surčin, Obrenovac, Grocka, Mladenovac, Barajevo, Sopot i Lazarevac… 7157-577.

Radno vreme Uslužnog centra je radnim danima od 7.30 do 15.30.