Izdvajamo
Naslovna » BG servis » Počinje dopuna nepersonalizovanih „bus plus” kartica
Bus plus
Bus plus

Počinje dopuna nepersonalizovanih „bus plus” kartica

Dopuna nepersonalizovanih beskontaktnih smart kartica, kao i prodaja papirnih smart kartica za vozila javnog gradskog prevoza u okviru novog sistema naplate karata „Bus plus“ počinje 18. januara, dok je dopuna personalizovanih kartica najavljena za 25. januar, izjavio je direktor Direkcije za javni prevoz Zoran Šarac.

– Nepersonalizovane beskontaktne smart kartice moći će da se dopune na 800 prodajnih mesta na teritoriji grada. Od sutra će pored već najavljivanih kategorija svoje elektronske karte moći da kupe i lica starija od 65 godina. Sve dopune će se vršiti elektronskim putem po već utvrđenom cenovniku – rekao je Šarac.

Po njegovim rečima sva prava korisnika i cena prevoza ostaju isti, jedino što novi sistem naplate i kontrole prevoza menja jeste način na koji će se pomenuta procedura sprovoditi.

– Kako bi se sugrađani koji koriste vozila javnog gradskog prevoza lakše snalazili od 1. februara, za kada je i najavljen start sistema, od juče je na terenu i 106 radnika „Bus plusa“ koji edukuju putnike o novom sistemu – objasnio je Šarac.

On je podsetio da su u prodaji četiri vrste kartica. Jedna vrsta je personalizovana beskontaktna smart kartica sa slikom i ličnim podacima korisnika, koja u starom sistemu menja takozvanu legitimaciju ili povlasticu. Ovu vrstu kartice može da koristi jedna osoba i na nju će se uplaćivati mesečni iznos za neograničeni broj vožnji za predviđenu kategoriju korisnika. Nepersonalizovana beskontaktna smart kartica moći će da se dopunjava nebrojeno puta sa najmanjim iznosom u visini karte za jednu vožnju. Papirna smart kartica, namenjena ljudima iz unutrašnjosti koji retko dolaze u prestonicu, kao i turistima, moći će da se kupi po ceni od 40 dinara sa kreditom od 600 dinara.

Svi putnici će morati da validiraju karticu, nezavisno od toga koju vrstu kartica poseduju. Na osnovu parametara dobijenih validacijom, stručne službe Direkcije za javni prevoz, dodao je Šarac, imaće mogućnost da planiraju linije i tako organizuju kvalitetniji i brži prevoz putnika. (Beoinfo)

loading...

2 komentari

  1. Gradjani traze tacnu informaciju o Firmi i vlasnistvu Firme koja u ovoj ukletoj Srbiji uvodi ovaj sistem. Zasto to ne oblavite na sajtu GSP i Skupstine Beograda?

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.