Izdvajamo
Naslovna » Izlasci » Pozorište » JDP: U susret novoj pozorišnoj sezoni
JDP - Unosno mesto
JDP - Unosno mesto

JDP: U susret novoj pozorišnoj sezoni

Uoči letnje pauze, u susret novoj pozorišnoj sezoni, Jugoslovensko dramsko pozorište (JDP) skrenulo je pažnju publike neobičnom promotivnom kampanjom i podsetilo da su klasične drame i dalje aktuelne, podjednako zanimljive i uzbudljive.

Trojica glumaca, Nebojša Ljubišić i Slobodan Tešić, članovi ansambla JDP-a, i Stefan Bundalo, koji igra u nekoliko predstava JDP-a, na jedan dan su se našli u neobičnim ulogama – vozeći taksi ulicama Beograda, izvodili su lične verzije čuvenih dramskih komada putnicima koji nisu slutili o čemu je reč. Kampanja realizovana u vidu viralnog video materijala od tri spota postigla je veliki uspeh na društvenim mrežama i izazvala pozitivne reakcije javnosti. Ova interaktivna, moderna kampanja je na drugačiji, aktuelan način približila repertoar pozorišta potencijalnoj publici.

– Promovisanje umetnosti je prilično kompleksan, osetljiv posao u kome je najvažnije imati meru – ističe Tamara Vučković Manojlović, v.d. direktora JDP-a i dodaje: – Naš cilj je bio da najavimo novu pozorišnu sezonu i još više povećamo interesovanje za naše predstave. Drago nam je što je ova kampanja izazvala veliko interesovanje. Zahvaljujem se agenciji McCann Beograd sa kojom uspešno sarađujemo već izvesno vreme, glumcima koji su učestvovali u kampanji i građanima putnicima u taksiju koji su nakon što su snimljeni dali svoj pristanak da se nađu u kampanji JDP­a.

Ovaj koncept je proistekao iz novog slogana pozorišta „pOsetite JDP“ kojim se naglašava emocionalni doživljaj koji pozorišni čin nudi posetiocima. Pozorište je prostor u kome su sva čuda moguća. Na trenutak, magija je izmeštena u prostor taksija.Reakcije putnika zabeležile su skrivene kamere postavljene u vozilima dok slušaju priče iz predstava „Otelo“, „Zločin i kazna“ i „Mletački trgovac“ ispričane na originalan i neuobičajen način.

Radnje ovih dela smeštene u realan život svedena su na najuzbudljivije, najšokantnije, najemotivnije dramske momente komada u trajanju od samo dva minuta.

– Svi znamo da taksisti vole da pričaju priče. Bio je izazov ispričati neko od ovih dela na drugačiji način. Reakcije putnika su bile različite, od šoka, neverice do podrške. Zanimljivo je da je većina imala neku svoju sličnu priču koju je želela da podeli – kaže Nebojša Ljubišić, jedan od glumaca u ulozi taksiste.

Posle slušanja šokantnih „ispovesti“ iznenađeni putnici su saznali da je reč o promotivnoj kampanji za JDP i nagrađeni su kartama za predstave čije neobične verzije su „doživeli“ tokom taksi vožnje. (danubeogradu.rs)

 

loading...