Poznati brend Dolce & Gabanna (D&G) predstavio je i oduševio svojom revijom sve prisutne na Nedelji mode u Milanu na kojoj su se pojavile manekenke sa decom.
U nedelju popodne, na Milan Fashion Week-u, D&G predstavio je kolekciju za žene za sezonu jesen/zima 2015/2016. Kolekcijom za muškarce su proslavljali i isticali značaj porodice a ženskom – majke kao stuba porodice ali i materinstvo.
Pored fenomenalnih kreacija, prisutni su bili oduševljeni decom manekenima. Reviju je radila i čuvena manekenka i muza poznatog brenda D&G koja pleni ali u isto vreme i oduševljava u njihovim kampanjama – trudna Bianca Balti.
Bianca je dobila gromoglasan aplauz kada se pojavila u puder roze haljini u šestom mesecu trudnoće.Imali su sreće da nijedna beba nije plakala. U pozadini su se tokom revije čule pesme: „Viva la mamma“ koju peva italijanski pevač Edoardo Bennato kao i poznati hit grupe „Spice Girls“ – „Mama“.
»»» Pogledajte VIDEO.
Vrlo ženstvenu kolekciju odlikuju tradicionalno: čipka, cveće u kosi i na suknjama kao i crveni karmin. Primetićete na kolekciji i print crteža Dominikovih rođaka koja podsećaju na nestašnu decu koja su ukrala maminu odeću i išarala je krejonima.
Ruža svuda…
Ruža se nalazi svuda – u kosi, na suknjama ali i haljinama jer se upravo taj cvet poklanja majkama za Dan majki ali i zbog Stefanovog detinjstva koje karakteriše upravo ruža odnosno karmin boje crvene ruže koji je njegova majka stalno nosila. Zbog toga je upravo crveni karmin i te kako zastupljen na revijama čuvenog brenda.
Reviju je najavio Stefano Gabbana na svom Instagram profilu raznim crtežima dece – Dominikovih rođaka. Na crtežima su i poruke kojima deca ističu da vole svoju majku: „Mamma ti voglio bene.“ Da bi uvećali promociju svoje kolekcije i putem društvenih mreža, osmislili su hashtag – #DGmamma i #DGfamily.
Dolce & Gabbanna se nalaze u TOP 10 italijanskih brendova po istraživanjima proteklog meseca (Mediobanca Brand Ranking). Istraživanje je izvršeno među 135 modnih kompanija. ∗ Dunja Style ∗