Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Obrati pažnju! » Monopol: Počeo izbor za 22 mesta na srpskoj tabli
Mr. Monopoly: Kalemegdan na Monopol-u?
Mr. Monopoly: Kalemegdan na Monopol-u?

Monopol: Počeo izbor za 22 mesta na srpskoj tabli

Počeo je izbor 22 lokacije koje će se naći na posebnoj ediciji igre Monopol, prve verzije koja će tematski biti posvećena Srbiji.

Izbor lokacija koja će postati vlasnički posedi na srpskoj verziji Monopol table trajaće do 30. aprila, posle čega sledi glasanje za odabrane predloge tokom naredne četiri nedelje.

Autor najboljeg predloga svečano će krajem ove godine otkriti posebno dizajniranu Monopol tablu na odabranoj lokaciji sa natpisom Monopol Srbija 2015.

Predlozi se skupljaju na Facebook stranici MonopolySerbia i e-mail adresi srbija@winningmoves.co.uk a u obzir dolaze omiljena mesta, obeležja i lokacije koja po vašem mišljenju zaslužuju da se nađu na prvoj verziji Monopol table tematski posvećene Srbiji.

Uključeni su i predlozi iz kategorija „nasleđe“, „zabava“, „umetnost“, „sport“ i „festivali“ koji na najbolji način predstavljaju Srbiju.

Glasanje za odabrane predloge trajaće četiri nedelje, zaključno sa 22. majem.

Mr. Monopoly

Prethodnih dana građani Srbije su imali priliku da na ulicama sretnu zaštitno lice jedne od najpopularnijih i najdugovečnijih društvenih igara na svetu. Naravno, u pitanju je gospodin Monopol (Mr. Monopoly) koji je svoj boravak u Beogradu iskoristio da se fotografiše ispred nekih od najprepoznatljivijih simbola grada koja će možda predstavljati Srbiju na najnovijoj verziji popularne igre.

– Monopol tabla poseduje 22 polja grupisana po kriterijumima u osam zona – izjavio je Peter Griffin, direktor globalnih operacija Monopol-a. – Sa velikim nestrpljenjem očekujemo da od građana Srbije dobijemo predloge iz kategorija „nasleđe“, „zabava“, „umetnost“, „sport“ i „festivali“ za koje oni veruju da na najbolji način predstavljaju Srbiju i njene vrednosti. Ovim putem ohrabrujemo sve njih da daju predloge koji su vezani za gradove i mesta u kojima žive jer je to idealan način da promovišu svoju lokalnu zajednicu, ali i čitavu Srbiju kao zemlju bogate istorije i kulturnog nasleđa, zemlje koja je svetu podarila neke od najblistavijih umova, umetnika i sportista.

Direktor za razvoj Monopol-a kompanije Winning Moves, Lazar Vuković, istakao je da je „veoma interesantno što će ljudi u Beogradu i na nekom drugom kraju sveta igrati i donositi odluke o kupovini kuće u nekom od starih kvartova Beograda, fudbalskih stadiona poznatih klubova ili neke od znamenitosti Srbije.

– Posebna verzija igre promovisaće Srbiju kroz 22 mesta koja svako treba da obiđe, a građani su ti koji će birati šta će se naći na tabli – dodao je Vuković.

Monopol verzija posvećena Srbiji, koja će u novembru biti lansirana na tržište, ozvaničiće proslavu 80 godina od kako je kompanija Hazbro pustila Monopol u prodaju, davne 1935. godine. (danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.