Novčani iznos koji poznate ličnosti dobijaju za pominjanje brenda i/ili postavljanje slike na društvenim mrežama je veliki.
Ovakve kampanje su isplative jer se stvari prodaju u najkraćem mogućem roku – čak i za 15 minuta.
Nailazili ste na razne vesti, novčane iznose koje razni brendovi isplaćuju poznatim ličnostima kako bi ih spomenuli u postu ili objavili i sliku u odeći istog. Rezultati ovakvih aktivnosti su poželjne jer su isplative. Posle objave, rafovi su prazni. Nisu samo društvene mreže poželjne već i drugi izvori informacija.
Kraljica ovakve pojave je Kejt Midlton. Zbog toga je ovakav uticaj na prodaju nazvan po imenu vojvotkinje od Kembridža – The Kate Middleton Effect.⤵
Jedna od poznatih ličnosti je voditeljka i modna ikona Aleksa Čang obučena u cvetnoj haljini u stilu sedamdesetih, brend Topshop. Prodata u roku od tri sata. ⤵
Glumica Mišel Vilijams nosila je crno belu haljinu Viktorije Bekam. Prodata je u roku od nekoliko dana. ⤵
Starleta Kim Kardašijan je postavila sliku patika svog muža Kanje Vesta. Prodate su u roku od 15 minuta. ⤵
Bijons je obukla iscepane teksas farmerke marke H&M. Odmah su prodate. ⤵
Dizajner Mark Džejkob je za crveni tepih odabrao čipkanu haljinu dizajnera Comme des Garçons. Prodata je u roku od nekoliko dana. ⤵
Sestra Kejt Midlton, Pipa se opredelila za cvetnu haljinu marke Tabitha Webb i prodata je za manje od nedelju dana. ⤵
Manekenka Kejt Mos je za kampanju svoje linije za Topshop nosila crnu haljinu sa printom pantera. Prodata je u roku od 15 minuta. ⤵
Uz pomoć glumice Eme Votson, šal marke Crumpet prodat je u roku od nedelju dana dok je Kejt Midlton „prodala“ Madderson London haljinu za nekoliko dana. ⤵
∗ Dunja Style ∗ (fotografije: WhoWhatWear)