Predstavljena je beogradskoj publici Antony Morato kolekcija za sezonu jesen/zima 2015.
Casual street style outfiti s italijanskim potpisom je stil koji nikada ne izlazi iz mode.
Vlada Vuksanović predstavnik je modernog i avangardnog muškarca u prvoj kampanji italijanskog brenda Antony Morato, snimljenoj u Srbiji.
Kroz urbane priče Beograda jedan od najbrže rastućih italijanskih fashion brendova za muškarce donosi priču o slobodi i kreativnosti pojedinca; priču o samosvesnom muškarcu koji pridaje pažnju individualnom stilu odevanja.
Lokalna „Places“ kampanja za kolekciju jesen-zima 2015/16 postavljena u Beograd je tako postala deo globalne reklamne kampanje brenda, koji je svoju korporativnu priču ove sezone poneo u Njujork.
Ulice Beograda poslužile su kao kulisa razglednice nastale u sklopu kampanje „Places“ koja pokazuje kako su ulice najbolja modna pista. U ulozi fotografa pronašao se bloger Street Style Seconds Goran Čižmešija, a u ulozi reditelja Vanja Vascarac.
Jedan od trenutno najbrže rastućih talijanskih modnih brendova za muškarce, Antony Morato, novom kolekcijom za jesen/ zimu odaje počast Italiji i njenim vrednostima.
Antička civilizacija, Rim kao simbol istorije i kulture, modernog i napretka, nalaze se u fokusu jedinstvenog modnog izražaja koji potpisuje jedna od najstarijih italijanskih porodica, koja je mnogo godina proizvodila i odeću za svetske modne divove, poput brenda Dolce & Gabbana. Kolekcijom, ekskluzivno dostupnom u XYZ premium fashion store-u u Beogradu, dominiraju tri linije – Black, Gold i Silver.
Black, Gold i Silver
Black linija donosi tamne tonove i „tešku“ atmosferu, linearne i minimalističke figure, karakteristične za funkcionalnu arhitekturu. Čvrst, strog stil razigran je glossy i dragocenim tkaninama, vedrim i jarkim boja, poput intenzivne crvene i zelene. Smoking jakne savršeno pristaju uz kožnate hlače, a sve s ciljem postizanja pročišćenog, New Classic looka.
Gold linija, koja tradicionalno donosi casual odevne kombinacije, podseća na buntovno vreme 60-ih godina prošlog veka, kada su svetla i flashevi paparazzi fotografa stvarali novu američku kulturu. Francuski novi val, koji je nastao 50-ih godina prošlog veka uticao je na razvoj auteur teorije filmske kritike, redefiniran je kroz denim outfite te ikonske komade poput jakni i prsluka. Meke i odmerene linije, upotpunjene retro detaljima, unutar Via Veneto linije, kombinuju se s matelassé tehnikom šivenja, horizontalnim linijama i klasičnim bojama, kao što su plava ili bordeaux nijansa crvene.
Poslednja odevna linija, Silver, namenjena je muškarcima koji vode aktivan život. Jakne proizvedene od obloženog i prošivenog najlona, zanimljivi printevi, eksplozivne boje, poput narandžaste i bluette nijanse, osmišljene su za svakog ko pridaje pažnju individualnom stilu odevanja.
Antony Morato
Antony Morato je mlada italijanska modna marka muške mode osnovana 2007. godine, zvezda u vrtoglavom usponu, koja se uspešno prodaje u više od 65 država u svetu.
Dostupan u 3.500 multibrend i 60 monostore radnji, Antony Morato donosi kolekcije koje prate mladenački duh i jasno definiran izgled, a odevni komadi svakom suvremenom muškarcu donose sve što treba – od modnih dodataka, cipela (s oznakom „Made in Italy“) i farmerki, do odeće za posebne prilike.
Više fotografija možete pogledati OVDE. ∗ Dunja Style ∗