Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Književnost » Arhipelag: Čitanje je priča za svaki dan
Arhipelag: Čitanje je priča za svaki dan

Arhipelag: Čitanje je priča za svaki dan

Izdavačka kuća Arhipelag, u susret desetoj godišnjici od svog osnivanja, pokreće kampanju „Čitanje je priča za svaki dan“.

Prvi ciklus ove akcije trajaće do Nove godine, a naredni ciklus Arhipelag priprema za proleće 2017. godine.

U fokusu ove promocije čitanja našlo se ukupno deset institucija i organizacija iz različitih delova Srbije. To su dve javne biblioteke (Narodna biblioteka Osečina i Biblioteka „Braća Nastasijević“ iz Gornjeg Milanovca) i dve školske biblioteke (Tehnička škola Negotin i Ekonomsko-trgovinska škola Bečej), specijalizovana biblioteka Instituta „Čigota“ sa Zlatibora, ali i institucije kao što su Dom starih „Bežanijska kosa“ i jedna sigurna ženska kuća.

Među onima koji su u fokusu ove akcije nalaze se i Volonterski centar Zvezdara, selo Jovac kod Ćuprije, koje je odlučilo da podigne svoju biblioteku, kao i Dom kulture „Staro selo“ kod Velike Plane, jedan od najaktivnijih seoskih domova kulture u Srbiji.

Arhipelag će izabranim javnim i školskim bibliotekama pokloniti knjige u svom izdanju i knjige koje je prikupio u saradnji sa partnerima i prijateljima akcije, saradnicima i autorima.

Polazeći od uverenja da su knjige naša svakodnevica i da je čitanje priča za svaki dan, Arhipelag je u fokus svoje akcije stavio kako one javne, školske i specijalizovane biblioteke koje su svojim radom pokazale doprinos promociji i razvoju kulture čitanja, tako i one institucije i organizacije koje su, pre svega, usmerene na podršku ugroženim i ranjivim grupama, od volonterskih centara, domova starih i sigurnih ženskih kuća do sve praznijih sela i usamljenijih ljudi u njima.

Želja je da se pokaže da je knjiga prirodni deo svih dobronamernih aktivnosti i da uz pomoć dobrih knjiga možemo da osmislimo i sopstvenu svakodnevicu i sopstvenu poziciju u njoj.

U aktivnosti Arhipelagove kampanje za promociju čitanja „Čitanje je priča za svaki dan“ uključio se i značajan broj biblioteka, knjižara i medijskih partnera u Srbiji. Arhipelag je za potrebe ove kampanje odštampao plakate „Čitanje je priča za svaki dan“ koji su na nedavno završenom Sajmu knjiga u Beogradu privukli veliku pažnju čitalaca i medija.

Tokom trajanja kampanje za promociju čitanja „Čitanje je priča za svaki dan“ Arhipelag će u različitim mestima u Srbiji organizovati susrete i razgovore poznatih domaćih pisaca i njihovih čitalaca. (danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.