Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Za lepši dan u Beogradu » Kako započeti dan: Četiri vežbe u krevetu
Jutarnje vežbe, za lepši dan
Jutarnje vežbe, za lepši dan

Kako započeti dan: Četiri vežbe u krevetu

Za prve jutarnje vežbe nisu vam potrebni rekviziti, trener, prostirka, ni posebna priprema. Uradite ih svakog jutra, i ustaćete spremniji za novi dan u Beogradu.

Imajte u vidu da su opisani dometi idealni, i sigurno ih nećete postići odmah, posebno ukoliko ne vežbate redovno. Važno je, isključivo, da određene grupe mišića aktivirate, onoliko koliko vam to stanje vašeg tela omogućava.

Izvođenje prve vežbe pomoći će vam da ostvarite kontakt sa svojim telom, podignete tonus mišića i ustanete sa pozitivnim mislima, tvrde fitnes treneri. Dišite lagano kroz nos i klizite rukama niz čitavo telo, od glave do nožnih prstiju.

Uradite, zatim, jednu od takozvanih izometrijskih vežbi. Izometrijske vežbe podrazumevaju zauzimanje položaja tela u kojem su određeni mišići zategnuti, i ostajanje u tom položaju neko vreme. Namenjene su istezanju i jačanju tela. Savijte kolena sa stopalima na krevetu i raširite noge. Podignite karlicu tako da gornji deo tela dovedete u pravu liniju, od ramena do kukova i kolena. Ostanite u ovom položaju 30 sekundi. Ponovite vežbu „polumosta“ tri puta.

U trećoj vežbi lezite na leđa sa ispruženim nogama i rukama na bokovima. Podignite, izdišući, desnu nogu (idealno bi bilo do ugla od 90 stepeni u odnosu na kuk), a zatim je polako spustite. Ponovite isto sa levom nogom. Uradite po deset podizanja svake noge. Ova vežba jača stomačne i mišiće kukova i poboljšava cirkulaciju.

Četvrta vežba zahteva da se, ležeći na stomaku, podignete na podlaktice i uspostavite ravnotežu tela, sa osloncem na podlakticama i nožnim prstima. Laktovi bi trebalo da budu u visini ramena. Podignite telo tako da napravite pravu liniju od glave do peta. Ostanite u toj poziciji 20 sekundi, uz lagano disanje. Odmorite se, zatim, 30 sekundi, tako što ćete kolena spustiti na krevet. Ponovite vežbu tri puta.

Ponavljamo još jednom – navedeni položaji i brojevi služe kao orijentacija za maksimalne rezultate. Vi treba da odredite svoje, i postepeno ih usavršavate. Kao kod svakog vežbanja i ovde važi pravilo – do granice udobnosti, i sasvim malo iznad toga. Mišići treba da budu zategnuti, ali ne u grču, uz stalnu svest o njihovom angažovanju.

***

Uz pomoć jednostavnih jutarnjih vežbi u krevetu razbudićete se, opustiti, poboljšaćete cirkulaciju, i istovemeno ćete vežbati disciplinu. Vežbe imaju potencijal da postanu jutarnja rutina baš kao i prva kafa, čaj, zdrav obrok za dobar dan…

(danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.