Izdvajamo
Naslovna » BG svaštara » Za lepši dan u Beogradu » Jednostavna samomasaža teniskim lopticama
Samomasaža

Jednostavna samomasaža teniskim lopticama

Ako nemate vremena ili novca za odlazak na profesionalne tretmane fizioterapeuta, a osećate umor, napetost ili bol – samomasaža je rešenje.

Pošto je aktuelan teniski turnir u Vimbldonu, budite u trendu i probajte tehnike samomasaže teniskim lopticama, popularne u čitavom svetu. Sigurno ćete se osećati bolje.

Samomasaža stopala, vrata, leđa…

Nema ni jednog razloga da ne praktikujete masažu stopala, dok sedite za računarom ili gledate TV, na primer.

Pritisnite tenisku lopticu umereno, bosom ili nogom ili u čarapi, i kotrljajte lopticu gore-dole, od pete prema prstima i nazad. Ukoliko je neko mesto bolno, zadržite se na njemu i masirajte ga kružnim pokretima.

Cirkulacija u stopalima je važna, a ukoliko je vaš posao vezan za sedenje ovaj deo tela je najpasivniji. Ako vam se čini da bi vam prijao jači pritisak, pokušajte masažu dok stojite.

Tenzija u vratu i glavi obično nastaje zbog nepravilnog položaja tela za stolom. Ukoliko želite da relaksirate vrat i glavu, ili patite od tenzione glavobolje (koja je kombinacija mišićne i psihičke napetosti) izmasirajte vrat lopticama.

Lezite na leđa sa savijenim nogama i stavite ruke pod glavu sa teniskim lopticama koje ćete držati između palca i kažiprsta, sa obe strane baze lobanje. Pokrećite glavu lagano levo-desno i gore-dole, a rukama kontrolišite sve vreme pritisak i položaj loptica, koji treba da bude blag i prijatan.

Još jedna vežba za vrat i ramena je korisna i donosi olakšanje. Stanite uza zid sa teniskom lopticom između zida i ramena. Podignite ruku pod pravim uglom savijenu u laktu i prislonite je podlakticom na zid, a zatim okrećite lagano glavu levo-desno. Ponovite sve sa drugom stranom i eksperimentišite sa položajem loptice između vrata i ramena.

Samomasaža

Za bolove u donjem delu leđa (krstima) takođe pomaže masaža lopticama. Vežba je korisna i za dame u toku PMS faze.

Lezite na leđa, savijte noge u kolenima i stopala čvrsto oslonite na pod. Stavite dve loptice na mestima kontakta karlice i kuka. Podižite i spuštajte kukove i pravite kružne pokrete na način koji vam prija, tako da loptice blago masiraju mišiće.

Samomasaža glutealnog dela je slična – sedite na pod sa savijenim nogama i oslonite se na ruke sa strane, blago pozadi. Postavite lopticu pod gluteus sa jedne strane i tu nogu podignite i ispružite, praveći pokrete tako da kotrljate lopticu ispod tela.

Samomasaža lopticom, kako god poželite

Dali smo vam samo neke primere kako da teniske loptice iskoristite za masažu, a vi dodajte svoje. Lopticom možete masirati mišiće bilo kog dela tela, iz zdravstvenih ili estetskih razloga. Ovaj rekvizit je odlično sredstvo, o kojem su svoje mišljenje dali i stručnjaci.

Teniska loptica ima sličnu funkciju kao profesionalni masažer napravljen od specijalne pene, i još bolju. Pored odlične kontrole pritiska (ne treba nikako da bude prejak), loptica pogađa preciznije ugroženo mesto, ako je u pitanju upala ili bol.

Samomasaža, kao i sve druge vrste masaže, treba da bude prijatna. Budite, dakle, umereni, počnite sa kraćim i blagim tretmanima sa pauzama.

Neke od navedenih tehnika zahtevaju i izvesnu veštinu, pa ćete moći u potpunosti da se opustite tek kad ih uvežbate. (danubeogradu.rs)

loading...

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.